2 prinsesser Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Her føler jeg at hun spiser hele tiden, hun spiser seg ikke mett føler jeg, for hun bare sovner. Hvor ofte spiser deres barn?
joplaya Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Noen dager går det to timer mellom, andre dager tre.. sånn er det hele dagen og natten:) Og hun og sovner av og til..men legger masse på seg, og er blid og fornøyd:)
Gjest Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Ligger på mellom 3 og 4 timer på dagen, litt lenger på natten. Hun får mme. Noen dager tuller hun litt og småspiser hele dagen.
Krusemynthe Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Dette kjenner jeg igjen. Min er 9 uker nå, og fortsatt går det bare to timer mellom hvert "måltid" i våken tilstand, altså - det går litt lenger når hun sover (3-6 timer). Synes også at det blir hyppigere og hyppigere utover dagen, så jeg lurer på om jeg ikke klarer å reprodusere fort nok - at det er litt lite mat på slutten av dagen...
En snupp - og en knert i magen Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Jenta mi spiste også hele tiden da hun var 4 uker, annenhver time eller oftere på dagen, maks tre timer mellom på natten. Og jeg måtte vekke henne sikkert fire ganger på et måltid Men smokk ble redningen, etter at hun tok smokken har det gradvis økt i intervaller og hun er mer sulten når hun spiser, og dermed også mer våken, stort sett i alle fall. Alle har mindre melk på kvelden, så der er det fortsatt annenhver time, noen ganger oftere, men det virker som om en kopp ammete rundt fire-fem tiden gjør at det er litt bedre. Og når hun får spist seg opp ved å spise ofte på kvelden, så sover hun godt frem til første nattmåltid.
Saltlakris Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Jenta mi spiser ca. hver 3-4 time gjennom hele døgnet, noenganger oftere Får mm.
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 Min er 4 uker og spiser hver ca 3.-4. time. Noen dager spiser han kjempe mye, noen dager småspiser han om dagen og er umettelig om kvelden. Han spiser ca 125 ml pr måltid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå