Gå til innhold

Nå har jeg leita i over to år etter ei brødkrukke.....hjelp meg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner det ikke noe sted. Bare brødbokser og det vil jeg ikke ha. Skal ha brødkrukke og med litt str på slik at det faktisk er plass til et helt brød i den. Noen her som har sett noe slik og vet hvor jeg evnt kan finne en slik?

(helst ikke porselen)

Skrevet

Har du sett på eBay også?

Skrevet

ja, men det er en stund siden...kanskje se der igjen...takk=))

Flere??

Skrevet

har ikke sett det før, men må bare si at du har høy terskel for og spøre her inne om du leter i 2 år først ;)

Skrevet

Hvorfor ikke kjøpe Stelton brødposer? Brødet holder seg jo bedre i dem enn en brødkrukke. Hadde selv en amoramica brødkrukke, men den stod og støvet rett ned så den gikk i bosset!

Skrevet

Har alltid brød i papir og plastpose utenpå, for at det skal holde seg, men vil liksom gjemme det bort litt og har ikke plass i skap/skuff....

Tålmodighet er en fin ting... og jeg har stort sett lært at, leter man lenge nok så finner man det til slutt... (har jo ikke leita i 2 år i "strekk" da... hehe... da hadde jeg vel blitt sprø)

Skrevet

Åååååå du er en engel.... Har googlet, men fant ikke... trenger kanskje litt google trening =)) hehe....

Skrevet

Perfect home har en STOR brødkrukke. Gammel engelsk stil. Off white med brunt lokk.. Den er helt nydelig.

Skrevet

Ååå så mye fint det var i den katalogen... Brødkrukka var perfekt!!! Må ha!!!! Og det var jo så mye annet jeg bare MÅ ha der også.... Nå blir gubben GAL.......

Tusen takk=))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...