Gå til innhold

Uttak i uke 40 ..noen flere..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal ha uttak i uke 40..begynner på sprøytene 17..er det noen flere som er likt i løypå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Vi har og planlagt uttak i uke 40 hvis alt går som det skal. Starter med sprøyter 18. Første gang for oss.. spent.

Hvordan er formen etter start m spray?

Skrevet

Det var morsomt..første for oss og.hører til porsgrunn...har ikke merket noe til sprayen ..litt blod blandet utflod og sloss litt med dyna mi om natta..he he ..det er vel ikke det verste..men psyken er fin ..har også lavt stoffskifte som må reguleres og bekymrer meg litt for det ..tette eggledere er grunnen hos oss..var gravid feb i fjor ..utrolig nok for det var som å bli gravid med spiral sa legen..så det må jo være litt åpning..men de karaktiriserte dem som tette..men mistet nok pga stoffskifte som jeg ikke viste om da...så da ble det full utredning og her er vi ...klare som egg..nok om meg ..dere da..merker du noe..

Skrevet

Trange eggledere er problemet her i og. Har ikke vært gravid i det hele tatt jeg da.. Formen er ganske bra. Hadde en dag med skikkelig hodpine og kvalme, men ellers har jeg bare litt murring i hodet.. Psyken har faktisk vært litt bedre etter jeg kom i gang med sprayen enn ukene før. Tror det hjelper å komme igang og gjøre noe konkret enn å bare fundere på tingenes tilstand. Men jeg går nok og er i utgangspunktet negativ, blitt vant med det etter å ha blitt skuffet hver måned i 2 år. Prøver vel å beskytte meg før enda en eventuell nedtur... Men skal si at vi er klare som egg vi og... det hadde virkelig vært en drøm som går i oppfyllelse om dette vil resultere i at vi kan få et barn!! Så vi får bare krysse alt vi har:-)

Skrevet

helt enig ..deilig å komme igang ..har prøvd i fem år vi ,det var ikke før jeg mistet at noen tenkte på og skjekke om det var noe galt...så jeg er dritt lei av skuffelser og går inn i dette med krom nakke og tenker går det ,så går det og gjør det i,kke så er det greit ..Lei av å være lei meg ...er så heldig at jeg har to barn fra før ,ikke alle har det .Men nå nermer det seg sprøytene for oss ..he he ..gruer meg litt...Vi får holde kontakten ..lykke til

Skrevet

Ja da har symptomene "kikka" skikkelig inn for meg.. kvalm, svimmel, vondt i rygg og mage, dårlig hukommelse og sliter med å konsentrere meg osv..... Så jeg gleder meg på en måte til sprøytene hvis det kan ta bort litt av symptomene. Sliter skikkelig med å jobbe nå.. IKKE noe gøy å kjenne på det. Men trøsten er hva målet med alt dette er.

Lei av å være lei meg jeg og.. Godt å høre om at andre har det likt selv om jeg ABSOLUTT ikke unner deg det..Men du så heldig du er som har to barn fra før. Vi har ingen og tanken på at vi kanskje aldri får det heller er uutholdelig.

Lykke til videre til deg og. Hyggelig å holde kontakten.

Skrevet

Jeg har ingen symtomer,nesten så jeg lurer litt..skal se jeg blir helt rar av sprøytene..he he.Kjedelig å ikke føle seg bra,spesielt hvis man jobber.Bare en uke igjen til vi begynner stikkingen..du må tenke posetivt det er mange her som har sliti ..og så plutselig sitter den.hvor hører dere til ..klem

Skrevet

Hei! Jeg ligger likt med deg. Skal og begynne den 17. med sprøyter. Nå ligger "utstyret" klart og jeg er klar. Sprayer i vei. Det går veldig greit med sprayen. Får litt fryse-og hetetokter innimellom og trøtthet om kveldene, men det går greit. Det er veldig overkommelig. Faktisk holder jeg nesten på å glemme sprayen på kveldstid av og til. Blir riktig bekymret for meg selv da;o)

Er så spent! Har hatt 1 ferskt forsøk og 1 frys, gravid på begge, men mistet i sa. Hadde egg igjen på frys, men de overlevde ikke opptining. Mannen har hatt en "hestekur" hos dr. Purvis, så nå er vi spente på om det kan ha hatt noen virkning. Vi forstod det slik at kvaliteten på sædcellene kan ha vært så dårlig at det er det som har stoppet utviklingen etter befruktning/graviditet.

Jeg er her inne og leser litt i ny og ne, men ikke så flink til å skrive innlegg. Det tar seg kanskje opp etter hvert. Men uansett.....fortsatt lykke til;o)

Skrevet

da var vi tre..helt likt og ..det var morsomt..jeg også glemmer nesten sprayen på kvelden så ..det går egentlig over all forventning.Jeg har og vært her inne og lest i mange år...noen inlegg blir det jo ..men mest av alt prøver jeg å finne ut av ting jeg lurer på ..og det blir mindre etter hvert..spennende med hestekur hos Purvis..skal se det er det som skal til ..lykke til ..vi får holde kontakten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...