Gå til innhold

AU... jeg har vondt.. Normalt?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på rugedag 3 ( m/innsettingsdagen ), å har ondt nedi i livmoren .

er dette normalt????

Smerter som stikker av å til, åsså forsvinner de igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det samme fram til rugedag 5, nå er jeg på dag 7 og kjenner ikke noe lenger, ikke når jeg tisser en gang. (Rugedag 1 er dagen etter innsetting)

Skrevet

ok.. satser på godt uannsett :)

Skrevet

Hei. Jeg satte inn første fryse egg forrige onsdag. Hadde de samme smertene de ca 5 første dagene, og har forstått at det kan være normalt for noen. Nå teller jeg bare ned til test dag 9.9.08..........

Krysser alt jeg har for at det skal klaffe denne gangen.

Skrevet

Hei på deg:) Virker som det er normalt, jeg selv har mitt 1 isci og er på rugedag 3(m/innsettingsdagen) Har litt vondt fra og til nede i eggstokkene eller livmoren, er ikke helt sikker på hvor henner der nede.. Du skal teste den 19/9 du også da? Er det noen som har blitt gravid på 1 forsøk? Hilsen tenker mye

Skrevet

De sier jo at det skal testes 14 dager innsetting??? så da bli det vel dein 16 jeg skal teste, men skal ta blodprøve den 23 sept.

Stygg fare for at æ snik tester neste lørdag:P hihihi tpisk mæ!

Nå har jeg begynt å få de samme smertene ved brysbenene som sist:S Tyder jo bra da :D men tør ikke helt å håpe enda selv om man er meget positiv å innstilt på at NÅH er det vår tur:D

Skrevet

Jeg hadde vondt i hele magen i over en uke etter innsettingen, oppblåst og ser ut som jeg er 4 mnd på vei! Jeg ble gravid på 1 isci-forsøk, og er nå 7 uker på vei :-) Krysser fingrene for at det slår til for din del også!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...