Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har vært en til og fra bruker i flere år nå, men kom meg aldri over til dib for jeg syns den nettetikketen som enkelte brukere fikk holde på med ikke lignet noe jeg ville identifisere meg med. Prøvde man seg på krangle på dib fikk man så hatten passet av enkelte om at dette bør man stikke på skravle med for dette var DERES sted. Nemlig krangle..

Ja, så fikk de krangle for seg selv. Folk forsvant derfra pga en oppførsel langt utenfor det normalt aksepterte. Og man listet seg etterhvert innpå anonymforumet. Det enkelte dib brukere kanskje ikke tenkte over, var at dette var et fellesforum for både dib, bim og barnetmitt.com...

For det tok ikke lang tid før den gamle dib krangle gjengen hadde inntatt anonymforumet. Yppert kunne boltre seg i sitt vide vokabulær, med høns, kalkunfitter, feite kjerringer og trygdesnyltere...

Hadde det ikke vært for denne målgruppen hadde han vel ikke hatt til salt i maten?

Og dere som driver nettstedet har fått uttalige meldinger om å utestenge han og hans lakeier, men lar han holde på.

han sårer gravide, han sårer overvektige, han sårer en gruppe mennesker som kanskje selv ikke har valgt å være arbeidsufør.

Og jeg ble ikke såret på noen måte, men rister på hodet over deres yrkesstolthet som driver en så primitiv side som dette. Som lar dette gå. Eier dere ikke presseskikk, dere? Tror dere bruken går opp ved å engasjere 5 personer rundt han?

Hva med kanskje 50 som uteblir fordi de ikke ser på stedet som seriøst for de selv og deres formål??

Dere har valgt å la Yppert og haremet hans holde på. Nå får de tåle steken og la innleggene stå.

Jeg foreslår at dere ikke sletter noen av de. Hvorfor er Angelica plutselig anonym? Hun har jo utbasunert seg kraftig ang nettopp det å være anonym selv?? Steng de ute..

Babymedia bør skjerpe seg så ikke pressens faglige utvalg får snusen i hva dere tillater. Det ville sverte en ellers så anerkjent merkevare som Hjemmet Mortensen ønsker å fremstilles som.

Denne gangen:

Fortsetter under...

Det Babymedia burde ha forstått for lengst er at slik oppførsel og språkbruk som vi har sett av Ypperten og hans hærskare er ikke akseptablet. Webforumene er Babymedias ansvar - det ansvaret kan ikke lesses over på brukerene. Det er Babymedias ansvar å påse at de rettningslinjene som er skissert for bruk av forumene blir overholdt av brukerene.

Jeg legger ved link til en tilsvarende sak. Denne saken gjelder oppførsel på usenet (google usenet for de som ikke vet hva det er). Usenet kan ikke reguleres - men det kan et webforum

http://nrk.no/nyheter/innenriks/1582938.html

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...