Gå til innhold

Hvorfor skal alle treff være så utolig begrenset til når barnet er født???

Anbefalte innlegg

Trilletur for maibabyer. Treff for februar, mars og april. Eller mai, juni, juli osv osv.

Greit å holde ca samme alder innimellom, men små og større barn kan da gå fint sammen de også.

Må man vise fødselsattes foresten?

Ja ja, jeg får da sitte hjemme med august-jente jeg da, eller vente på at rett gruppe innkalles :o)

Fortsetter under...

Mmm..tror nok at de fleste m barn i din mnd tenker ganske likt som deg :)

Hvis du går inn på treffsidene på www.barnimagen.com så er det treff m dem som har født i din mnd + at de treffene er åpen for alle dem som har lyst å komme... Der er både gravide og mødre m babyer :)

Har tenkt meg på et av de treffene snart, fikk selv en gutt 17 august!

• 2 uker senere...

Det er jo bare å ta initiativ til treff uavhengig av alder. Så kanskje det kommer en liten gjeng? Jeg er helt enig i at vi ikke trenger å begrense oss til når barna er født, så det er jo bare å prøve:)

• 4 uker senere...

Det ska vist være greit vær fredag. Noen som har lyst til en trilletur i Alvøen. Ta med kaffe på termos og så ser vi om ikke vi kan ha det hyggelig selvom vores barn er født forskellig tid på året....

Annonse

Sukk, skulle så gjerne vært med, men dette kræsjer dessverre med første treff for barselgruppa.

Skikkelig typisk, jeg har ventet leeeenge på et slikt treff OG ventet enda lenger på barselgruppe (var aldri noen med førstemann) og så måå begge komme samtidig, ha ha ha. Må jo bare le :o)

Da sviktet jeg. Får beklage hvis noen sto i Alvøen alene og ventet. Jeg var litt sen og kom fra Mathopen der jeg sto i en kø så lang så lang. Var borte med Alvøen ca 12.30 men så ingen som sto med vogn og så ensomme ut. Så jeg dro ret og slet hjem. Håper noen andre tar opp tråden og setter op et nyt treff en annen gang. Jeg bør vel gi meg, som ikke klarer at holde en avtale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...