Gå til innhold

Er det noen som er født i desember her?

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid tenkt at jeg ikke vil ha barn i desember hvis jeg kan unngå det. men nå har jeg alltså termin i begynnelsen av desember. jeg har 2 barn fra før,pluss at jeg har mistet et barn i uke 37,så synet mitt på alle disse ønskene vi har innerst inne,om når de skal bli født,hvilket skjønn osv ,det spiller ikke like stor rolle lenger.

men alikevel så tenker jeg litt på disse typiske tingene med å få barn sent på året. siste mann som har bursdag,siste mann som får lappen osv. dette er jo noe som først blir tenkt over av barna når de blir litt større.

men hva med dere som har vært igjennom dette selv,hvordan opplevde dere det? å i forhold til å nesten være ett år mindre enn eldste mann i klassen,var det forskjell på de faglige kunnskapene og forståelsen på skolen?

jeg vet at dette er helt urimelig å tenke på,men jeg er helt sikkert ikke den eneste. det spiller jo ingen rolle egentlig...men alikevel så sitter jeg her og tenker litt for meg selv.

takk på forhånd for svar og meninger .

Fortsetter under...

Jeg har bursdag sent i november. Har alltid vært yngst, men aldri brydd meg en døyt før 9 klasse på u.skolen da de andre kunne kjøre moped og ikke jeg.

Jeg har alltid vært faglig sterk, og har aldri hengt etter på noen måte.

Ingen i klassen brydde seg om at jeg var yngre enn dem heller.

Det syntes jo ikke at jeg var yngre, mange i klassen var lavere enn meg, og vi var vel mere opptatt av det enn alder tror jeg.

Det er en velsignelse å få barn, ikke bry deg om når på året de kommer!

Man passer jo bare på å gi dem både bursdags feiring og julefeiring hver for seg. Har hørt av andre desember unger at de måtte nøye seg med kombinerte pakker siden det var så nærme jul, mens andre søsken og venner fikk begge deler. Det blir jo urettferdig da.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...