V.I.Bebbi er gravid Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Jeg kan ikke tro det,jeg har klart det.jeg skjelver som bare det.Jeg har jo aldri sett en positiv test og nå står det GRAVIIIIIIIIID Gleder meg sånn til mannen kommer hjem fra jobb,så nå skal jeg på butikken å handle gave til han som forteller at han skel bli PAPPA
MartheMor+Lillegutt Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Gratulerer så mye!! Nyt tiden fremover, det er helt fantastisk:)
Madam-mim Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Gratulerer så mye! Masse lykke til:)
lene70 Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 gratulere så masse...dette var moro og høre.. kos deg videre
Kine71 Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 Så flott:0) Gratulerer masse til dere begge!
Poten Skrevet 4. september 2008 #9 Skrevet 4. september 2008 Graturlerer og ha en fin feiring i kveld
V.I.Bebbi er gravid Skrevet 4. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. september 2008 Åhh tuuuusen takk ;D Nå har jeg kjøpt smekke som det står Pappas lille engel og en "hva skal barnet hete"bok og lagt testen oppå i en boks.så har jeg kjøpt en liten bukett med tre roser,to røde og en rød/orange som liksom er oss,to voksne og en som ser ut som den ikke er utsprunget ennå med noen grønne buskblader rundt og en stork oppi Det ble så fint. Så nå sitter jeg her og tripper og venter på mannen skal komme hjem.Han ringte i dag og lurte på om jeg hadde tatt testen,men sa jeg ikke ville gjøre det uten han..hehe Alle som vet om dette har jo sendt mld og ringt og lurt på om vi har fått positiv test i dag....er det muliiiig sier jeg bare.Jeg tror ikke jeg har løyet så mye på en dag noen gang..hehe
ikø29 Skrevet 4. september 2008 #11 Skrevet 4. september 2008 Dette er fantastisk :-) Gratulerer så mye!!!!!
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 4. september 2008 #14 Skrevet 4. september 2008 GRATULERER:) Må være en helt fantastisk følelse!!! Gleder meg på deres vegne:)))
AniBer Skrevet 4. september 2008 #16 Skrevet 4. september 2008 Gratulerer så mye!! Ta vare på deg selv og spiren!! Gratulasjonsklem
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 4. september 2008 #17 Skrevet 4. september 2008 Dette var kjempegøy å høre. Gratulerer så masse og kos deg i svangerskapet:-)))))))))
Gjest Skrevet 4. september 2008 #18 Skrevet 4. september 2008 Grattulerer så mye! Lykke til videre og kos deg masse : )
Hvite due Skrevet 4. september 2008 #19 Skrevet 4. september 2008 Såååå kjekt:-) Gratulerer så masse!! Du må holde oss orientert:-) God klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå