Gå til innhold

;D Jeheeeeeeeeeeyyyyyyy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke tro det,jeg har klart det.jeg skjelver som bare det.Jeg har jo aldri sett en positiv test og nå står det GRAVIIIIIIIIID ;)

Gleder meg sånn til mannen kommer hjem fra jobb,så nå skal jeg på butikken å handle gave til han som forteller at han skel bli PAPPA ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!! Nyt tiden fremover, det er helt fantastisk:)

Skrevet

Gratulerer så mye! Masse lykke til:)

Skrevet

gratulere så masse...dette var moro og høre.. kos deg videre

Skrevet

Så flott:0) Gratulerer masse til dere begge!

Skrevet

Gratulerer! :)

Skrevet

Åhh tuuuusen takk ;D

Nå har jeg kjøpt smekke som det står Pappas lille engel og en "hva skal barnet hete"bok og lagt testen oppå i en boks.så har jeg kjøpt en liten bukett med tre roser,to røde og en rød/orange som liksom er oss,to voksne og en som ser ut som den ikke er utsprunget ennå med noen grønne buskblader rundt og en stork oppi ;) Det ble så fint.

Så nå sitter jeg her og tripper og venter på mannen skal komme hjem.Han ringte i dag og lurte på om jeg hadde tatt testen,men sa jeg ikke ville gjøre det uten han..hehe

Alle som vet om dette har jo sendt mld og ringt og lurt på om vi har fått positiv test i dag....er det muliiiig sier jeg bare.Jeg tror ikke jeg har løyet så mye på en dag noen gang..hehe

Skrevet

Dette er fantastisk :-) Gratulerer så mye!!!!!

Skrevet

gratulerer så mye :-)

Skrevet

GRATULERER:) Må være en helt fantastisk følelse!!! Gleder meg på deres vegne:)))

Skrevet

Gratulerer !

Skrevet

Gratulerer så mye!!

Ta vare på deg selv og spiren!!

Gratulasjonsklem

Skrevet

Dette var kjempegøy å høre. Gratulerer så masse og kos deg i svangerskapet:-)))))))))

Skrevet

Såååå kjekt:-) Gratulerer så masse!! Du må holde oss orientert:-)

God klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...