pyte Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Hei! Er dt noen som har erfaring med Brio Sing sportsvogn i vinter vær? Synes den virker litt åpen, men holder det med dunpose og allværs trekk over? Er ellers kjempe fornøyd med vogna,men mulig kalæsjen er litt liten...
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Jeg har brio sing sportsvogn, har også en annen vogn som jeg kommer til å bruke til vinteren igjen. Grunnen til at jeg ikke kommer til å bruke brio vogna er som du sier at kalesjen er så liten og åpen, og spesielt i full liggestilling, da er nesten ikke kalesjen over barnet i det hele tatt, er også skeptisk til så små hjul foran i snø, men det har andre sagt her inne at ikke er noe problem! Jeg har ikke prøvd vogna på vinteren enda selv, så har ikke erfaring, men siden jeg har ei vogn til som jeg veit er god på vinteren velger jeg å bruke den! Hvis du bare har Brio Sing vogna ville jeg først prøvd den ut i vinter, ikke bruke mye penger på ny, kan jo hende det går kjempefint, og hvis du kjøper en solskjerm, eller kalesjesjeforlenger, så vil jo det hjelpe mye, pluss en god vinterpose! Men som sagt jeg har ingen erfaring med den på vinteren!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå