Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14118074&sid=xz4cab4VO3L931578&WT.svl=Link Tenk å måtte rakke ned så mye på en annen vogn bare fordi man selv har gjort et feilkjøp. Først skriver hun at hun har vogndilla og har mange vogner,så skriver hun lenger ned at sønnen ikke bruker vogn lenger.. SUSPEKT! Kjente jeg ble litt sur når jeg leste denne ja.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Vet ikke om jeg syns det var så veldig å rakke ned på en vogn, men unødvendig mye info i annonsen, og dama har vel neppe studert markedsføring, ei heller norsk rettskriving.. du verden så mange skrivefeil!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Har verken Quinny eller OTH,men synes det var veldig unødvendig informasjon,folk kan gjøre seg opp sin egen mening uten at hun skal "prakke" det på en. For ikke å snakke om alle skrivefeilene.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Grei annonse det. Noe personlig, men så er det også privat selger. Dama kan jo ikke skrive, men det gjør de færreste på finn.no. Sett værre, myyye værre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå