Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 For første gang har vi opplevd å ikke ha fått betalt leien i tide, ubehagelig, vi sa i fra til utleier på forhånd at den ville bli ca en uke forsinket, han sa det var greit. Men nå påstår han at han ikke har fått beskjed, og er rasende, truer med utkastelse osv....er lei meg og fortvilet
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Ja, det skjer ofte at det blir noen få dager forsinket. Pleier å gå greit for vår del. Jeg synes huseier høres urimelig ut når han først sier det er ok, og så blir sur etterpå. men prøv å få betalt den så fort som overhodet mulig. Greit å ha et ok forhold til huseier:-)
blirjegsnartmamma Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Vi fikk ved et par anledninger en meldign fra huseier om at den ikke var kommet inn.. Og det var dagen etter forfall. Begge gangene var det rot i banken som var årsaken, og hun var like smilende og blid
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Vi er avhengige av å få husleia inn på rett dato, så jeg ville ikke ha kunnet akseptere forsinkelse. Dere må rett og slett prioritere å betale husleia før andre ting, evt låne av et kredittkort el.l.. Huseiere flest (som oss) har store lån med høye renter som skal betales. Ganske urettferdig om det er VI som må låne el.l. til våre utgifter?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Vi har også lån, å dersom leietakerene ikke betaler i tide blir det bare surr men fasttrekk i banken å sånn... Så hadde ikke blidt noe blid om leietaker ikke betalte i tide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå