Gå til innhold

Bæresjal

*LLL* - har blitt tobarnsmor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer? Bruker man det? Er det bedre enn BabyBjørn? Hvor mye koster det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har baresjal, men tror jeg skaffet meg det for sent... det ble tungt å gå og bære på en stor unge, Men veldig kjekt til en liten en :)

Kommer til å bruke det til neste mens han er nyfødt ihvertfall.

Sjal er bedre enn babybjørn for barnet, ergonomisk mer riktig det skader ikke ryggen. Barnet kommer nærmere deg.

Det er mer styr fordi det må knytes noen ganger rundt kroppen din...

Du får dem i mange utførelser og prisklasser, jeg betalte rundt 500 tror jeg

Skrevet

kan være kjekt med kolikk barn f.eks, så har man hendene fri, det blir ikke så tungt å bære

så kan man visst amme inne i sjalet, men det har jeg ikke prøvd. slenger puppen ut i alles åsyn ;)

Jeg har ikke brukt mitt mye, men jeg ville ha brukt det mye i begynnelsen hvis jeg hadde hatt det...

Skrevet

-OG du kan ha en unge i sjalet og en i vogna :) kanskje du slipper søskenvogn?

Skrevet

elastisk sjal er fantastisk:) men stress å knyte :) har begynnt å bære babyen i sjal..veldig godt for din rygg og for babyen:) men få god hjelp til å knyte riktig,ellers kan en bli oppgitt.)

Skrevet

Hei! Jeg bærer ikke i sjal, men i mei tai og i ringslynge.. ta deg en tur på www.tettinntil.no :) der er det maaaange som kan hjelpe deg! Jeg bærer fra de er nyfødte, og kan fortsatt til tider bære elstemann på 3,5 år i mei tai eller slynge :) Du blir sterkere med barnet om du begynner tidlig å bære:)

Lykke til! Jeg ville aldri kjøpt meg en babybjørn, det er så masse annet å velge mellom, som er bedre for deg og barnet, og som kan brukes mye lenger, mer for pengene! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...