lille_my:) Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 gutten min har 39,5 i feber. det er foerste gang han er syk, saa jeg er litt engstelig. jeg har akkurat gitt han febernedsettende, men hvor lang tid tar det foer det begynner aa virke? og hvis det ikke virker, hva gjoer man? takker for svar
mamma-hjertet-83 Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Er de bare feber?? spiser han vanlig og formen er fin ellers?? de tar vel ca en halv time før de kan begynne å virke..
lille_my:) Skrevet 4. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2008 han spiser ikke og bare sutrer... takk for svar:)
mamma-hjertet-83 Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 hvor gammel er han? tror eg ville ringt helsesøster eller lege for sikkerhets skyld. viss de skulle vere noe annet. leger har titen toleranse for feber på små barn.. så viss allmentilstanden ikke er den samme som ellers kan de ligge noe mere bak feberen.
lille_my:) Skrevet 4. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2008 han er bare 7 mnd... skal ta en telefon jeg... takk skal du ha!
mamma-hjertet-83 Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Bare hyggelig.. Håper han blir bedre.
meg & mine små Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 Ca 1 time etter de har fått febernedsettende så skal feberen ha falt litt. Da vil du sansynligvis se forandring på gutten din også (litt mer aktiv og sutrer litt mindre). Så lenge almentilstanden er god har feberen lite å si. Det kan være så mangt med disse små. Alt fra tenner til litt snørr. Hvis feberen varer over 3 dager ville jeg kontaktet lege. Er veldig klar over at det kan virke skremmende første gangen. Pass på at han får nok veske i seg. Ikke så farlig om han spiser litt mindre enn vanlig. Han kan jo være litt sår i halsen og da spiser ikke vi heller så mye Men, hvis du føler det er ukonfortabelt så ta en telefon til legen ikke hs. Legen gir deg et bedre svar.
lille_my:) Skrevet 4. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. september 2008 Heisann! takk for svar... redd som jeg ble ringte jeg legen og de sa at om ikke feberen har gaatt ned innen formiddagen saa skulle jeg faa komme inn saa de fikk se paa han! feberen har ikke gaatt ned, men det er nok som du sier sikkert en liten forkjeolelse eller noe saant... ble bare saa redd... takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå