Gå til innhold

Noen som har tatt ultralyd på oslo legesenter???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen som har tatt ultralyd der. Jeg skal der om noen dager, ogf lurer på om noen har noen erfaringer? Vil jo helst bli mest mulig fornøyd da! hehe. Flott om noen svarer meg på dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja vi var der i forrige svangerskap. i uke 12. Jeg hadde skikkelig behov for å se "liv" før vi fortalte det rundt om kring. Det var veldig sånn inn og sted. ikke sånn koselig som det er på Ullevål eller hos legen. Ikke ha for store forhåpninger til oppfølging......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei, jeg har vært på UL på Oslo City, og betalte 900 kr for ca 3 min. unøyaktig og lite dediket undersøkelse. IKKE imponerende! Håper du får en annen gyn enn den jeg møtte. Lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Litt inne og sniker i mars-klubben siden jeg er usikker på om babyen kommer i februar eller mars. Vi var på UL på Oslo City for 5 uker siden, og var kjempefornøyd med å få sett babyen, og fikk vite at vi skulle få en gutt. Hun sa flere ganger "neste gang blir det jente" :) Lite visste vi at det betydde neste ultralyd (har vært på den "ordentlige" på Ullevål nå)... Var nok litt for tidlige løfter på Oslo City. Enig i at det var fort inn og ut på Oslo City, men det var jo stas å få sett liv og hørt hjertelyden da! Og så gikk det veldig fort å få time. Ordnet en resept på kvalmestillende (som virket!!!) samtidig, fornøyd med det.

Vi fikk også filmet hele seansen, det får man ikke på den skikkelige ultralyden. Alt i alt, helt ok! (Men kostet over 1000 kr).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...