Tredjemann på vei :D Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Jeg pumper og gir litt mme i tillegg, da hun etterhvert har blitt veldig urolig under ammingen (natten og morgenen går greit). Har gitt ei flaske NAN på kvelden fra hun var 1 mnd, men nå har hun fått mer av det og er blitt mer urolig. Sjeldnere avføring, men fortsatt hver dag og den er helt normal (løs og gul). Men hun plages veldig med magen! Kjøpte HIPP idag og har gitt 2 flasker av den idag, så bør vel se evt. endring i løpet av morgendagen..?
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Jeg har prøvd NAN, Collett og Hipp. Lille gutten sliter også med magen og forstoppelse. Nå har vi prøvd Hipp i 3 dager og han har faktisk bæsjet hver dag! har brukt malt i tillegg i alle mme da.
4blågutteøyne Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 HIPP Ingen over og ingen ved siden av
Histepist Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 jeg har brukt småfolk sin en stund nå og er kjempe fornøyd! Vi bruker det i grøten og litt på flaske, hvis jeg ikke har nok melk selv. vet ikke om det er tilfeldig, men da vi begynte med småfolk, så begynte han å elske grøten! også finnes den oxo i drikkeklar, veldig kjekt på tur
Anele&Solstråla Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 De gangene hun fikk MME fikk hun Hipp...prøvde NAN og den var ingen slager...
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 Hipp! Han var helt forstoppet når han fikk både nan og collett...nå bæsjer han 1-2 ganger for dagen i tillegg til litt malt
Gjest Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 Det er tydelig stor forskjel her, prøvde hipp og litja ble forstoppa... så da gikk jeg tilbake til nan og hun plages ikke i det hele tatt ) men husk at når du bytter mme må du gå gradvis frem, altså ta først 1 skje med ny til første så 2 til neste osv... for brå overgang kan og gi mage vondt....
Nordhagenjentene :) Skrevet 5. september 2008 #9 Skrevet 5. september 2008 Vi har brukt Nan fra hun var tre uker, og hun har jobbet så fælt på natta. Ellers ingen problemer, det har vært bæsj hver dag. Men siden hun jobbet så fælt om natta fikk ikke vi sove, det ble stønn, mas, promp, stønn, promp og mas osv... Så vi begynte med Hipp for 3 dager siden, første natta var hun veldig mye roligere, men det kan jo være tilfeldig. I natt har hun for første gang ikke våknet for mat! Og ikke noe bråk fra senga heller. Hun sov fra 22 til kl 07.30! Jeg byttet ikke gradvis fra Nan til Hipp, gav henne bare en flaske med Hipp... Og det har gått fint her. (Det er jo ikke likt blandingsforhold på de to heller da...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå