Ma73 Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Hei. Ruger på to fryseegg, og er på rugedag 7 i dag. Har i de forrige forøkene vært sykemeldt, og tatt det VELDIG rolig (pga stressende jobb, har nå startet i ny jobb), mens jeg denne gangen var på jobb dagen etter innsetting, og har gått tur hver dag (ca 1 time). Trener egentlig minst en gang hver dag, og savner nå litt ordentlig trening. Var på kobinert gå/joggetur i kveld, og ønsker å terne litt styrke og spinning. Synspunkter?
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Vent med intensiv jogging til du har tatt gravitest. Jeg satte inn tre flotte fryseegg en torsdag, var i begravelse på fredag, konfirmasjon på søndag, begynte å jogge en mil hver dag fra mandagen og fortsatte med det i 8 dager til jeg fikk negativ test. I etterkant skulle jeg ønske jeg hadde tatt det mye mer med ro, i alle fall mht treningen, men jeg følte meg så pigg og treningslysten. Må bare legge til at jeg sparket fotball til uke 8 i mitt andre svangerskap uten at det resulterte i abort, men jeg tror du skal være sikker på at et egg har gravd seg godt ned i livmora di før mengdetrening er å anbefale.
Nøtt Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Svarer som Lissi jeg. Jogget forrige rugetid, og det ble negativt. Tenkte litt på det i ettertid. Skal sikkert ikke bety noe fra eller til, men jeg ville nok fortsatt med gåturene jeg hvis jeg var deg..
*sommer* Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Hei Jeg spurte lege og sykesøster om dette fordi jeg selv er instruktør et par gagner i uka. De ba meg om å ikke trene noe som helst den første uka, kun gå lette turer. Merker selv at jeg begynner å få lopper i blodet, men ønsker ikke å tenkte tilbake på tenk hvis jeg ikke hadde gjort sånn og slik.. Fra 8 rugedag skal jeg ta en rolig yoga/pilates økt, men ikke noe kondisjons trening.
MartheMor+Lillegutt Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Jeg trente som vanlig (3-4 ganger per uke) i rugetida, fikk beskjed om at dette kun var positivt. Gir blant annet bedre blodsirkulasjon i livmoren, dessuten fungerte treningen som "terapi" for meg, deilig å bli sliten i kroppen istedet for sliten i hodet av å tenke. Jeg var også i full jobb. Dette funka iallefall veldig bra for meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå