Storkmor? Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Jeg er i gang med Pergotime og skal til UL på mandag, det er dag 10. Nå viser det seg at gynekologen min ikke pleier å gi sprøyter, så jeg må ha resept fra Nordica på det jeg trenger. Men det ordner seg vel. Men nå bekymrer jeg meg for at han ikke kommer til å måle størrelsen på folliklene på UL! For han sa han skulle bruke UL til å sjekke at det ikke var for mange egg i eggposene. Kan han likevel se størrelsen tro? Noen som vet hvordan eksakt dette gjøres? Supertakknemlig for svar
Månestråle75 Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Hei! Jeg har ikke så mye fornuftig å komme med, men jeg hadde så lyst til å ønske deg lykke til med forsøket!!!
Storkmor? Skrevet 3. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2008 Tusen takk! Er ganske spent på alt nå, kjenner jeg... Hvordan går det med deg?
satser & vesla Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Hei. Jeg bruker å få resept fra Nordica og sette sprøyten selv. Gynokologen min måler størrelsen på slimhinnen og folikken slik at Nordica kan beregne når jeg skal sette sprøyten og bli inseminert. Jeg er så heldig som har en fin gynokolog som ringer til Nordica for å rapportere størrelsen og få svar tilbake :-) Jeg har gått til ulike gynokolog på snart 2 år og alle har målt størrelsen på folikken(e) +slimhinnen. Tips: kjøp eggeløsningsprøyten god tid i forveien, det er ikke alltid apoteket har det på lager og må bestille i forveien. Kjedelig hvis du står det uten sprøyte når du virkelig trenger den. . .
Storkmor? Skrevet 3. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2008 Tusen takk for svar! Huff, jeg rekker ikke være tidlig ute med eggløsningssprøyten nå.. Får bare kjøre rundt hvis det ikke klaffer på første apotek. Men da håper jeg at UL gir de svarene jeg trenger. Tror kanskje jeg skal ringe gynekologen og dobbelsjekke. Blir jo helt stressa her!
nelliej Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 mannen min satte min gynekolologen min sjekka både folikkler og slimhinne folk her inne har litt peiling på storkvennlige leger
Månestråle75 Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 Det går fortsatt veldig bra ) Trøttheten er på topp, kom hjem fra jobb, og sov i 2 timer i dag. Har forresten nådd en liten milepæl, er over i 2. trimester :-) Lykke til! Du må holde oss oppdatert, dette er jo så spennende! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå