Gå til innhold

Dere som har hatt MA: Hvor lang tid tok det før dere ble gravid med fosteret som endte med MA og hvor lenge etter MA ble dere gravide på nytt?

birma og tredjemann

Anbefalte innlegg

Det tok 3pp er før vi ble gravide (da var mannen min vekke da jeg hadde eggløsning to ganger så egentlig satt den på første forsøk....)

Med sønnen vi har fra før tok det syv pp-er. Da hadde jeg sluttet med p-piller, men vi var litt sånn avslappet i forhold til det å bli gravide. Tenkte ikke på eggløsning og sånt.

Nå har jeg som dere sikkert skjønner nettopp hatt en MA og lurer på hvor lang tid det pleier å ta før spiren sitter igjen.

Fortsetter under...

Jeg hadde en BO,nesten det sammen,- som ble oppdaget på St Hans Aften i juni... Jeg fikk piller til å hjelpe meg til å blø det ut,- det tok ca 2 uker,- og så prøvde vi igjen noen dager etter endt blødning...

Jeg rakk ikke å få mens tilbake en gang,- her er jeg gravid i 7nde uke. så ganske raskt kan man si

Heihei

Jeg hadde en MA i uke 16. det er 3 uker siden nå. vi har faktisk begyne å prøve igjen. høres tidlig ut, men jeg vil så gjerne. Legen anbefalte en mens.. men vi føler dette er riktig for oss og vi er klare. Vi er nok veldig fruktbare, blir gravid veldig fort så vi håper snart at det skjer noe.

Ønsker deg masse lykke til.

Takk takk :) Er supernervøs, men prøver å få meg selv til å slappe av og glede meg litt likevel... Var på ul i dag, der viste det et bittelite hjerte og jeg er 5+5 nå. Godt tegn ;)

Jeg går på Albyl-e og crinone,- og får oppfølging,men privat...Har hatt så mange dårlige fastleger nå at jeg ikke gidder dem lenger...

Jeg har også vært gjennom en MA, i januar.... Ble oppdaget i uke 13, da hadde fosteret vært dødt i 4 uker, og ble sendt til utskraping....

Fikk første mens 6 uker etter utsk. og blødde en stund, fikk 1 mensen etter det, og ble da gravid igjen i mai.... Endte desverre med en SA to dager etter pos test....

Blødde da i tre laaange uker... Fikk en cyste på ene eggstokken etter dette, men den sprakk av seg selv etter et par dager etter ul, og det er siste gangen jeg har blødd på 13 uker !!!!

Dvs, jeg er idag i 13 uke, og det er så deilig at det ser ut til å gå bra denne gangen... Var på ul i uke 9 og fikk se et lite bankende hjerte....

Klarer fremdeles ikke slappe helt av, men skal på ul på sykehuset igjen om 14 dager, så da håper jeg jeg kan nyte resten av sv.skapet og bare kose meg :)

Lykke til jenter:)

Annonse

for meg tok det 6uker fra aborten ble utført til jeg ble gravid igjen. uka etter aborten kom komplikasjonene med blodtap og luftambulanse og utskrapning, men tross alt, gravid igjen på fem uker syns jeg ikke er dårlig! det var mensen nesten med en gang og første E.L etter!

Jeg ble gravid på 7.pp før vi mistet i MA i uke 11.

En mens etter utskrapning. Gravid på ny :-)

Vet ikke helt hvor langt jeg er på vei, men jeg vil tippe mellom 5-6 uker

Er veldig engstelig in the back of my mind. Får ekstra oppfølging, som jeg selv har valgt å takke nei til! :-)

Etter 3. pp ble jeg gravid. MA oppdaget i uke 10. Ble gravid igjen etter 2. pp. MA igjen, oppdaget i uke 11. Så tok det litt lenger tid. Sikkert 4-5 pp. Fikk da en skjønn velskapt gutt som nå er 9 mndr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...