Gå til innhold

Noen andre som tenker??

Anbefalte innlegg

Skrevet

På blodpropp osv...når dere går på p-piller?? Jeg gikk først på carasetta,så på marvelon og bare blødde,så gikk jeg over til yasmin og har ikke blødd.. Men syns jeg får skikkelig hjerte bank av di... Og er egentlig livredd for å gå på p-piller jeg,så lenge jeg er 36 år å røyker... Jenta til venninda mi ho er 17 år,ble lagt inn på sykehuset nå,veldig dårlig,m blodpropp i begge lungene kompinasjon av p-piller,og røyk.. Jeg blir livredd da jeg,får ikke så veldig lyst til å gå på lenger.. Noen andre som røyker,og går på p-piller???? Er d ingen andre prevensjoner??? Kondom er uaktuelt... Men går d ann å kjøpe eggløsningtester?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du hørt om ladycomp? Det er et alternativ til prevansjon som mange av mine veninner er fornøyd med.

Se på www.pfc.no

Skrevet

Eg ggar paa p-piller, men royker ikke, og bekymrer meg ikke saann veldig egentlig....skal ikke gaa paa de lenge da, for vi vil jo ha flere barn saa da blir det opphold.

Men hva med spiral da? Eller kanske det finnes andre? Ville tatt en tur til fastlegen og spurt:)

Skrevet

Histepist : jeg søkte opp pvc og må bare takke masse , dette skal jeg skaffe meg så blir vi kvitt kondomen :) har lurt litt på hvilket prevansjonsmiddel jeg skal velge... så takktakk :) bruker du denne selv ?

Skrevet

Hei. Jeg tørr ikke gå på p-piller pga mulige bivrkninger som blodpropp. Jeg har fått satt inn hormonspiral & er kjempefornøyd, Kjente ingenting til innsettingen & har ikke hatt blødninger.

Skrevet

røyker og bruker yasmin... er livredd, holder på med et røykesluttprogram nå, ved hjelp av lege... ikke bare på grunn av redsel for blodpropp, men er redd for måten jenta mi blir påvirket av røykingen.. er under 30 da, men tror ikke alder har noe å si. Blør veldig av yasmin, har blødd i 2mnd nå, men det er de eneste jeg tåler. Så det lureste(for min del)er å kutte røyken..

Skrevet

Ikke for å skremme deg, men jeg gikk på yasmin for noen år siden. Gikk tom å sku bestille meg nye, men da nekta legen min å skrive de ut pga det var så mange som hadde fått blodpropp av den. Så jeg måtte begynne på et annet merke.

Skrevet

Så bra !! ;)

Jeg bruker den ikke selv, men har lyst til å starte snart.

Den er bare litt dyr... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...