Mandragora Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Skal på ferie til Spania og skulle fått tak i en trille som vesla kan sove i og som varer en liten stund mht lengde og vekt. Noen som har noen anbefalinger?
Koala *g07* Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Jeg har ikke erfaring med så veldig mange triller. Men er veldig fornøyd med Maclaren techno xt, og den kan brukes opp mot 4 års alderen.
MathildeC Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Har også Maclaren Techno XT, veldig fornøyd. Har ekstra lang UV-skjerm man kan bruke når det er sol, svingbare hjul fremme, lett, lett å legge sammen, tar liten plass. Eneste minuset for meg er at det er liten lagringsplass under.
Trollmor_83 Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 jeg synes emmaljungas scooter er en super trille(lita sportsvogn) vet ike hvor lita trilel du tenker på å ha med til spania da. Men denne vogna er ganske så lita sammenlagt og veldig robust og trille, den fungerer kjempefint på strand. den har ikke full liggestilling, men nesten, god kalæsj og grei nok kurv under. Jeg hadde glatt tatt den med meg på fly!!
Kaja_07 Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Vi har kjøpt ny Carena Easy til å ha med på ferie til Mallorca (har en sønn på 1,5 år). Har prøvd den litt og er veldig fornøyd. Kan legges ned og har god plass under. Var god å trille også. Vi kjøpte for 1000,- på Baby Shop. Vi syntes ikke man skal gi så mye mer enn det for en trille (Hovedvognen er jo så dyr... og er den vi bruker mest.) Lykke til med innkjøpet og god ferie!
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Jeg har Maclaren techno xt, og er superfornøyd med den=) Kjøpte den først og fremst med tanke på at vi skal ha den med til syden. Full liggestilling, godt solskjerming, 5punktsele,kanon å trille, også er den liten når den legges sammen, og lett!
Mandragora Skrevet 4. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. september 2008 Takk for gode tips da er det bare å surfe rundt i barnevognjungelen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå