elmaaani Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 ... og tror alt håp er ute!!! Jeg tok bp i dag og får svar i morgen, men begynte å blø i dag så løpet er nok kjørt... ingen symptomer som sier at det er mulighet for å bli overrasket i morgen.... Så lei meg, men glad jeg har dere som kjenner de samme følelsene jeg sitter med nå...
ikø29 Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 uff så trist at du har det sånn... føler med deg.. Jeg håper du får en positiv overraskelse i morgen :-)
Gjest Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Ønsker deg bare lykke til! Sender masse klemmer over til deg
Hvite due Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 å nei!! håper håper at det ikke er mensen....for noe dritt...du har det ikke lett nå... masse gode tanker....og nei...dette er ikke lett :-( Tenker på deg...
Brumm Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Hei! Registrerte her inne når min termin er, så på "min side" står det litt om den uken vi er i nå: Noen kan ha en mens lignende blødning der du skulle ha hatt mensen. Dette er fordi at det gule legemet i eggstokkene fortsatt produserer progesteron og østrogen til fjerde måned. Da tar morkaken over denne produksjonen. Dette kan oppleves også som stikninger, ganske kraftige, bare på den ene siden nede i bekkenet, det er helt normalt. Så fortvil ikke, vet om mange her som har hatt blødninger. Skjønner godt du blir lei deg, er jo skrekken å se blod...men alikevel, trenger ikke å bety noe.Håper du får en positiv beskjed imorgen!!! Krysser alt for det!! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå