Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

... og tror alt håp er ute!!!

Jeg tok bp i dag og får svar i morgen, men begynte å blø i dag så løpet er nok kjørt... ingen symptomer som sier at det er mulighet for å bli overrasket i morgen....

Så lei meg, men glad jeg har dere som kjenner de samme følelsene jeg sitter med nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff så trist at du har det sånn... føler med deg.. Jeg håper du får en positiv overraskelse i morgen :-)

Skrevet

Ønsker deg bare lykke til!

Sender masse klemmer over til deg

Skrevet

å nei!! håper håper at det ikke er mensen....for noe dritt...du har det ikke lett nå...

masse gode tanker....og nei...dette er ikke lett :-( Tenker på deg...

Skrevet

Hei!

Registrerte her inne når min termin er, så på "min side" står det litt om den uken vi er i nå:

Noen kan ha en mens lignende blødning der du skulle ha hatt mensen. Dette er fordi at det gule legemet i eggstokkene fortsatt produserer progesteron og østrogen til fjerde måned. Da tar morkaken over denne produksjonen. Dette kan oppleves også som stikninger, ganske kraftige, bare på den ene siden nede i bekkenet, det er helt normalt.

Så fortvil ikke, vet om mange her som har hatt blødninger. Skjønner godt du blir lei deg, er jo skrekken å se blod...men alikevel, trenger ikke å bety noe.Håper du får en positiv beskjed imorgen!!! Krysser alt for det!!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...