Gå til innhold

Ny termin 22. januar ... andre?:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hadde først 28. så 26. og nå 22, så det har gått litt tilbake hver gang:) Men deilig å ha bare en dato å forholde oss til:) Nå har jeg sagt ifra om at lille må holde seg i magen til mamma til det blir januar:P

Er dere i god form eller? Jeg reiser til syden i morgen, blir deilig!:)

Så gøy at vi er en gjeng. Kanskje vi hadde klart å holde liv i denne tråden hele veien frem :):)

Formen min er bra. Sliter litt med halsbrann på ettermiddagen/kvelden, men ellers kan jeg ikke klage. Synes det er stas å se magen vokse, beundrer den med store smil hver dag hehe. Er førstegangs for oss, så alt er nytt. Vi venter en gutt og det med 100% sikkerhet. Fikk et bildebevis på ul, som det ikke går an å ta feil av.

Lykkelig: GOD tur til syden, din heldiggris. Det hadde vært noe nå :)

Så gøy! Jeg har termin 24. januar, første gang for oss også. Det blir en jente! Jeg som var så sikker på at det ble en gutt - sparker fra seg hver eneste dag. Gleder meg til magen blir sånn ordentlig stram og fin, hehe. (c; Jeg kan fremdeles forveksles med en som har vært for mye på pub i sommer. Går rundt i min egen lille rus-boble uansett, jeg da.

Kjenner liv om morgenen før jeg står opp, da er det som om det spilles tromme der inne, da ser jeg det utenpå og kjenner det utenpå. ellers er det stort sett rolig gjennom dagen til jeg skal legge meg, da sparker det litt.

Synes det er veldig utrolig at det bor noen inni magen min:)

Annonse

Jeg ble flyttet frem 6 dager, så nå er det 20.januar på meg. Deilig! Fikk bekreftet at det er en liten gutt på vei. Førstemann på meg, så det betyr ikke noe med kjønn. Uansett gøy å vite hva det blir. Så kan man såvidt begynne å shoppe litt... Kjenner veldig lite liv ennå, men krabaten var superaktiv på UL, så får bare stole på at det kommer snart og at alt er bra:-)

Jeg har og termin 22. januar :-)

Vi venter en liten prins, men har to prinsesser fra før på litt over 3 og 1 1/2. Det vi erfarer er at 1 = 1, 2 = 10, og nå håper jeg 3 = 3 eller 3 =11 :-) Blir det mye verre enn det, vet jeg ikke om vi klarer hehe...

Siden jeg er 3. gangs, har magen min blitt mega stor allerede. Og jeg kjenner så og si liv hver dag, kanskje ikke mye men litt ihvertfall. Har en foranliggen de livmor som demper en del så...

Handlet inn en del blå klær nå, har jo bare masse rosa før :-)

Kjempe artig at vi er mange som skal ha akkurat den dagen, 22. januar :-)

Lykke til videre dere :-D

• 2 uker senere...

Kjenner dere mye til babyen ennå? Daglig? Jeg har opplevd et par rolige dager nå, så begynte nesten å engste meg. Har heldigvis begynt å kjenne litt romstering igjen der inne :) Men de ordentlige sparkene kjenner jeg ikke mye til ennå.

Hva er statusene, jenter?

Endelig tilbake fra sydligere strøk:) har vært deilig, men slitsomt med sol og varme:) Ble selvsagt syk de siste dagene, men begynner å komme meg nå!:) Ellers er bekkenet litt problematisk, men så lenge jeg tar det med ro går det greit:) Vi har fått vite at det er ei jente, ei prinsesse! Hun er veldig aktiv, og har egentlig vært det i flere uker... sparker mye hele dagen, men litt sjenert når pappa skal kjenne:P

Har alle det bra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...