Sabii2 Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Hvilken type bruker du/er best? vet ikke om det er store forskjeller på disse erstatningene... lurer på om jeg etterhvert må starte med det da jeg ikke pleier å få mer melk enn 80-100 ml per pumping...
Musemor med tre søte små Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Den gang jeg brukte det, brukte jeg HIPP1
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 snuppa fikk nan fra hun var rundt 2uker..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Hvor gammel er småtten da`? Jeg har aldri fått ut noe særlig ved pumping alene, men snuppa har fått det hun har trengt likevel. Begynte med mme da hun ikke ville ha pupp mer, og vi prøvde da bare Nan (det som stod best synlig i hylla i butikken, hehe). Den tok hun helt fint, så jeg har ikke prøvd andre sorter.
polarn & pyrene Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Jeg har måtte innse at jeg ikke hadde nok melk til jr her i huset selv lenger. Så jeg begynte må mme i dag og jeg kjøpte faktiskt NAN for å se om han liker den. Nå har han fått mme de sisste 2 måltidene i dag og nå sover han somen sten igjen. Jeg har nå pumpet og pumpet meg for å få tilrekklig med melk,men han er fortsatt sulten etter hvert måltid.
tante grusom master of law Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Jeg syntes collet var den beste, når jeg brukte slikt...
Lovemychild Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 Vi brukte Collett da mini var liten.Var veldig fornøyd med den
Shabby Cheap Chic Skrevet 3. september 2008 #8 Skrevet 3. september 2008 Begynte med Nan men snuppa vart så hard i magen og avføringa blei grønn... Gikk over til HiPP... Alt ordna seg.. Hun hadde magevondt også men det gikk over...
Gjest Skrevet 3. september 2008 #9 Skrevet 3. september 2008 Bruker kun HIPP her. Har kun prøvd NAN før det... gulpet vel litt mindre med HIPP, ellers vet jeg ikke om noen forskjeller. Føler Hipp pulveret er ferskere på en måte. Dessuten liker vi økologisk her i huset!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 3. september 2008 #10 Skrevet 3. september 2008 Husk at barnet får ut mer enn du gjør ved pumping. Jeg har prøvd Hipp, den kom det sprut spy av ganger 2 om natten. Da hev jeg hele pakken og begynte med nan ferdigblandet for å se om det gikk bra. Gikk så fint, så da kjøpte jeg bare en pakke med pulver og brukte det. Kombinerte amming og mme fra 2 til 6 måneder.
Gjest Skrevet 3. september 2008 #11 Skrevet 3. september 2008 Jeg har valgt nan til begge mine, fordi det har de over alt. Vi prøvde med collet, men det ble det super spy av. Hvis det blir mye gulping kan det være lurt å prøve ut andre merker. Det som funker på barn1 funker ikke nødvendigvis best på barn2. Lag en solid dose første gang du skal gi så ser du hvor mye barnet ditt drikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå