Gå til innhold

Glemt noe oppi der :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har erfart at jordmor har glemt noe oppi der? Var hos legen i dag(4 uker etter) og han dro ut en tampong sak!!!!

Syns detter er helt uholdbart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette skjedde med en venninne. 2 uker etter fødselen fikk hun en infeksjon og legen fant en kompress fortsatt inne i skjeden! Helt på trynet.

Skrevet

Skjønner bare ikke åsen noen kan klare det . Mener det ikke skal skje. Må jo få noen følger mener da jeg. så frustrert

Skrevet

Gikk på do i går og da kom det ut to stooore klumper fra skjeden... (5,5 dag etter fødselen) Jeg måtte jo plukke de opp og se hva det var. En gasbind-klump og en kjempehard klump som tilsynelatende var blod. Ringte barsel og de beklaget på det sterkeste:-) Men jeg var heldig som fikk de ut såpass tidlig da, og nå har jeg mindre smerter.

• 4 uker senere...
Skrevet

Skjedde ved fødsel nummer 2 hos meg. En uke etter fødselen kom det ut en gasbind klump. Ikke holdbart mener jeg. De skal ha opptelling på alt utstyr de har brukt. Jeg ringte barsel og sa ifra i tillfelle infeksjon, men det gikk seg til.

Skrevet

ja dette har jeg også opplevd. på seksukerskontrollen dro legen ut to kompresser, en tang, tre latex hansker og en pakke fiskepudding! Fiskepuddingen var faktisk ikke gått ut på dato heller, utrolig hvor god dato den hadde.

Skrevet

TOSK!! Synd det fins slike som deg her inne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...