Gå til innhold

Dere som har Simo Kombi se her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har denne vognen, 06-mod, men mangler den lille "hetten" som er på bagen. Vurderer å prøve å få tak i den som reservedel, men er litt usikker på om det trengs og hvor dyrt det eventuelt blir.

Er denne hetten et must å ha? Noen med erfaringer??

Takk for alle svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du på den skyggen til bagen?

Vi har aldri brukt den, men greit å ha dersom dere kommer til å løfte bagen mye ut, spes utendøes. Nei, ikke et must synes jeg.

Den kan brukes til forlenger når du tar ut bagen også, holder litt dyne og tepper på plass. Heller ikke veldig nødvendig.

Hør på butikken , hvis den koster 100-200 kr så ok... men slike ting har vel en tendens til å koste

Skrevet

Nå har jeg snakket med simo butikken og den kan bestilles. Da koster den ca 550 kr... er det verdt det eller hva mener dere..?

Da er liksom vognen min komplett. Har jeg den ikke kommer det vel til å irritere vettet av meg, at jeg skulle hatt den :-)

Flere meninger og erfaringer ?

Skrevet

Nei vent til du evnt irriterer deg. Når barnet vokser ut av bagen er det mulig du er lei av vogna og heller vil ha en lett sportsvogn, så vent å se. Ville hvertfall jeg gjort.

Skrevet

Hei!

Vi har hatt simo kombivogn fra lille prinsessa var født og vi er veldig fornøyd! Jeg synes personlig at skyggen/kalesjen er et must! Det gjor for det første vogna komplett, samtidig som at vognen ble mye lunere på vinterstid:) Vi fikk i januar og brukte skyggen/kalesjen til vi var godt ut i juni! Nå har vi byttet til sportsvogndelen(bagen kan forresten brukes veeeldig lenge,noe som er en fordel). Men vår lille trulte på 7 måneder nekter å ligge stille i vognen så vi måtte til med selene. Da har vi tatt kalesjen fra bagen og brukt som en bagforlenger. Det gjør at ingenting(som poser og tepper) sklir ut av vognen og du føler at ungen sitter mye sikrere:) Så jeg annbefaler på kalesjen og vognen på det sterkeste! Veeldig godt fornøyd:D:D Håper du fikk et bra tips og kanskje klarer å bestemme deg!

mvh

Monica og Andrea Madeleine

Skrevet

Takk for svar! Ser ut til at vi skaffer oss den ja, sånn at vogna vår blir komplett. Pappa`n er veldig for det nå når delen er mulig å få tak i i riktig farge.

Skal forresten ha desember baby og vil nok bruke baggen en del når vi skal på besøk til folk :-)

Skrevet

Det gjør dere klokt i!:) Du kommer garantert ikke til å angre på kjøpet, det kan jeg nesten love deg:) Vi brukte baggen inn og ut av bilen og opp og ned trapper, da var det veldig greit med kalesjen når nurket sov og det snødde ute. Gratulerer så mye med desemberbaby! Vet dere hva dere får?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...