Gjest Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 har ikje hvert her inne på en stund, så vet ikje om noen har spurt om det før.... har nå en lammeskinnspose fra da jeg var baby, men er ikje så stor... så ikje lenge jeg kan bruke den når vinteren kommer... så må nok kjøpte meg en ny pose til snuppa...!! men er sååå utsikker på åssen pose jeg skal velge, er så mange.. hva har du, og anbefaler du den?? Takk for hjelpen )
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Vi har Voksi (m/ både ulldyna og sommerdyna). Veldig fornøyd + at den kan brukes til de er 2-3 år.
Sistah*G07*J09* Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 vi kjøpte nettopp voksi urban. Er kjempe fornøyd hittil. Underlaget er ull og overlaget er dun, virker kjempe god og varm. Hadde mini ute i vogna med bare strømpebukse og en kortarmet body, og han var god og varm da han stod opp igjenn etter en time. Var ca. 7grader ute da, så tror nok den blir varm i vinter også, når mini får på seg ullundertøyet sitt og mormors hjemmestrikka kofte og bukse Det er også god plass i den, så kan nok sikkert bruke den til mini blir 4år. Og så er det hull for fem-punktsele. følger med en spebarns overdel også, så den kan brukes fra fødselen av, å så har den ikke alt det der styret som vanlig voksi har med bretting og knyting osv. er bare glidelås på denne SUPERFORNØYD!!
2 hjertegull :) Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Vi har også vanlig voksi.. "brettinga og styringa" som en nevner er ikke noe problem i det hele tatt.. jeg er veeeldig fornøyd med den.. vi har også både vinter og sommerdyna.. Anbefales på det sterkeste.. Har forresten også huller til 5-pkt-sele.. Venninnen min hadde lammeskinnspose ifjor vinter, men nå har også hun kjøpt voksi
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Vi er veldig fornøyd med Oderwalder posen vår:) Det er den med bamsen inni.Den har også hull for 5 punkt sele. Snuppa vår god og varm hele vinteren i fjor. Kjempe fin pose:)
nungo Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 En slik har vi også (dunpose fra Oderwalder). Veldig fornøyde! Holder barnet godt varmt (eldstemann brukte den til å sove i ute til hun var 3 år) og kjempe enkelt å bruke. I tillegg lett å vaske. Men jeg har ikke prøvd andre da, så jeg har ikke noe å sammenlikne med.
Maud Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 Jeg har en voksipose og en Odenwälder. Fordelen med voksi er at den er lett å åpne slik at barnet ikke koker hvis man triller vogna inn et sted mens barnet sover. Den er også stor (bred og ikke bare lang) og kan brukes lenge. Lillebror brukte den fortsatt da Minstesnupp ble født, men for å ikke ha to Voksi, kjøpte jeg Odenwälder til henne. Den er jeg superfornøyd med, Den er lettere, ikke så klumpete og den er lang nok til at hun kan bruke den lenge. Er riktignok i tvil om den kan bli for smal når hun er to år, men vi får se... Jeg ville kjøpt Odenwälder hvis jeg var deg.
Zitro Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 Jeg har både lammeskinnspose og en odenwalder dunpose. Tror jeg holder en knapp på dunposen som favoritten... :-)
mastermind Skrevet 4. september 2008 #9 Skrevet 4. september 2008 maxiflex artlander fra lilleprinsen.no anbefales
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå