Gjest Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Personlig synes jeg både Oda og Ida er veldig kjedelige og altfor populære navn.. Jeg synes Oda er "tungt" og litt traust.. Hva med Ada Sofie? Det er helt nydelig + at hun sannsynligvis ikke får 4 andre med samme navn i klassen/barnehagen Hadde valgt Ida om jeg måtte velge..
prebs Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Synes begge er fine, men Oda er litt mer sjeldent, så hadde gått for Oda Sofie : )
sommerfugl4 Skrevet 3. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2008 Jeg synes og at Ada er finest men ei venninne har nett brukt det navnet på datterea desverrre
Gjest Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Det var synd :-( Til Mathias & Noah synes jeg for øvrig disse også passer fint: Ovidia Adele Adelia Adelina Vida Vilde
Synnøve_Solbakken Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Jeg syns Ida er et finere navn enn Oda (begge er fine), og ville derfor tatt Ida Sofie. Men hvorfor ikke sette to bokstaver foran og få Elida Sofie? Kun 12 stk som heter det, mot 349 som heter Ida Sofie. Det er over 16000 som heter Ida, men 560 som heter Elida. Ikke helt det du spurte om, men men Syns Aida Sofie er ganske fint også.
Gjest Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 jeg liker både Oda og Ida godt, men syns Ida Sofie er en lettere kombinasjon. Oda står best alene.
Slinky Skrevet 10. september 2008 #9 Skrevet 10. september 2008 Helt klart Oda Sofie,,,,,men hva med Ea Sofie......
Gjest Siklerotte Skrevet 10. september 2008 #10 Skrevet 10. september 2008 Liker ikke Ida, Oda er derimot ganske fint... Så Oda Sofie ja=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå