Gå til innhold

Ikkje rett på stønad av noko slag?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Eg har ordentleg rota det til for meg, så viss nokon kan hjelpe meg med denne blir eg veldig glad, for ikkje å seie evig takknemleg!!!

Slik er situasjonen:

Eg rekna med at eg kom til å få lån i lånekassen også dette studieåret (ventar barn i haust og har vore student 2007/08), som eg etter planen skulle få omgjort til fødselsstipend, men no må eg finne opp kruttet eller vinne i lotto i staden for fordi:

Eg har fått 7 år med lån frå lånekassen, og rekna med at eg hadde krav på eit åttande år. Men! Eg hadde i planane mine ikkje rekna med det første året eg fekk støtte frå lånekassen. Eg tok ikkje opp lån dette året, men søkte om, og fekk, stipend til det lånekassen kallar "anna utdanning". "Anna utdanning" kjem inn i kategorien høgare utdanning hjå lånekassen. Men som sagt, eg trudde ikkje dette hadde noko betydning fordi eg ikkje tok opp lån.

Eg har fått avslag på søknaden om lån dette studieåret fordi eg har fått 8 år med støtte frå lånekassen. Jammen dyrt å ikkje forstå reglane...

Er det nokon som anar noko om det finst nokon mogelegheit til å få noko som helst slags støtte bortsett frå eingongsstønaden (eg har vore student i år)?

Fortsetter under...

Det året du får fødselsstipend regnes ikke med i de 8 årene du kan få støtte, men hvordan det er når du allerede har fått støtte i 8 år vet jeg ikke. Har du oppgitt til Lånekassen at du venter barn? Hvis ikke kan det jo være verdt bryet å ta en telefon dit og spørre om du ikke har krav på fødselsstipend likevel.

Alternativt kan du jo satse på at du får en fast jobb så du har inntekt og kan få foreldrepenger. Ellers så kan det være du kan få sosialstøtte (ei jeg studerte med fikk det - hun hadde barn og fikk ikke støtte fra Lånekassen) og bostøtte. Og om du er alene med barnet kan du vel få overgangsstønad, utvidet barnetrygd osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...