Gå til innhold

Hurraaaaaaaaaaa for Brumm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...som er GRAVID!

Stor klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

G R A T U L E R E R : )

Skrevet

Slenger meg på gratulasjonene!!!

Dette var gode nyheter..:-)))

Er du fortsatt på Hausken Brumm??

Startet selv med Progynova i dag,skal på UL den 15.

Skal ha fryseforsøk denne gangen.

Mistet i uke 13 på vårt 3 IVF forsøk,men biter tenna sammen og satser for fullt igjen.

Det går jo an!!!!!!

KLemmer fra meg..:-)

Skrevet

Å så søte dere er!!!!!!!!!!!!!!!!! Tusen takk! Ja hcg har steget fra 31 til 76 siden mandag og jeg er virkelig gravid!!!

Takk for igår snøfilla, super kos å se deg igjen:o)

lillir: Så utrolig trist å lese at du mistet i uke 13!!! Må jo du er tøff og har pågangsmot! Ja vi hadde fryseforsøk på Hausken nå. Satte inn 2 egg den 19aug. Går på progynova enda, skal det frem til uke 10.

All lykke ønsker jeg deg!!!!!!!!!!!!! Er en bra fryser Hausken har, så heier på eggene dine! hehe

klemmer

Skrevet

hurraaa! etter alt slitet-endelig!!!

Skrevet

Hipp-hipp-hurra :o)

Nok en gang gratulerer Brumm.

Dette kan virkelig ikke sies ofte nok !

Så flott at hcg stiger som det skal !

Klemmer :o)

Skrevet

Hei vennen :-)

Ja, det vel veldig koselig å møtes i går. Skravla går som vanlig i hundre, og det er jo helt fantastisk å tenke på at nå skal vi få barn begge to - du et magebarn og jeg et hjertebarn:-) Håper ukene fram til tidlig UL går raskt og at du fortsetter å være i fin form. Treffes snart igjen!

Klem

Skrevet

Fantastiske nyheter! Gratulerer så mye Brumm! Endelig var det din tur!

Klem fra

Skrevet

Gratulerer,og lykke til videre:)

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Så bra at verdien hadde steget som den skulle!

Endelig er det din tur :-)

Gratulerer så mye!!!!

KLÆM

Skrevet

Fantastiske nyheter, jippi.

Gleder meg masse for deg.

Skrevet

Jeg må få gratulere jeg også selv om jeg snakker med deg på tlf osv.. dette er så fantastisk og jeg er såå glad på deres vegne. Jeg er super glad hver gang en sliter lykkes enten med prøverør eller på egenhånd plutselig eller adopsjon.. er så godt at vi får vårt største ønske oppfylt og at vi slipper være barnløse!!! Måtte det også være fosterbarn.

Jeg krysser alt for dere og denne gangen var det din tur, det har tatt lang tid, det har vært en utrolig reise med masse oppturer og nedturer men det blir jaggu fort glemt nå som du sitter og ruger på en spire .o))

Vi må bare treffes snart, jeg får håpe jeg slipper og ligge så mye lenger, men er nok redd jeg må, men blir jeg evt lagt inn for du komme å besøke meg i tønsberg.. :o) hvis du orker selvfølgelig hehe.. for nå kan du fort spy i 3 mnd hihi men det er verdt det...

Kos deg masse :o)) hilse hjem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...