Gå til innhold

Dere som har vært i Haugesund.....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi har også fått vite at mannen har dårlig sædkvalitet. Vi ble henvist til Haugesund etter at mannen hadde levert sin andre sædprøve i midten av august. Nå på fredag fikk vi brev i posten med beskjed om at vi har time til forsamtale 6. november, så 3 måneders ventetid stemmer bra for oss. Gleder meg til å komme i gang nå!!

Skrevet

3 måneder tror jeg jeg kan leve med!! Blir spennende dette! Gynekologen vår mente det var gode sjanser for klaff med prøverør dersom det bare var det som var galt og ingenting med meg. Gleder meg også til å komme i gang! Er veeeeldig klar for en liten spire i magen nå! Har dere barn fra før? Eller prøver dere på nr1? Vi har en gutt på seks år, har jo forstått at vi var veldig heldig som fikk han! Dere får bare ha nedtelling til 6.november! Håper å høre fra deg underveis hvordan det går! Lykke til!

Skrevet

Heisann!

Vi var også i Haugesund. Gynekologen som henviste oss, skrev i henvisningen at vi kunne komme på kort varsel (etter vårt ønske), og jammen var vi ikke på forsamtale under en måned etter at henvisningen var sendt!

Her er det også redusert sædkvalitet som er problemet, og gynekologen vår sa det samme til oss: Så lenge det ikke er noe galt med meg, så var det veldig gode odds for at vi skulle lykkes. Og det hadde han jo helt rett i, etter 1. ICSI sitter jeg nå her med en stadig voksende mage og en sparkende liten gutt i magen:))

Lykke til i Haugesund, de er helt fantastiske der!

Skrevet

Har nedtelling her, i dag er det 9 uker igjen til samtalen... Vi prøver på vår første, har prøvd i litt over 2 år nå og er også veeeeeeeldig klare for en spire :-)

Skrevet

Hei MartheMor!

Gratulerer såååå masse med spire i magen!!! Det var jo kjempe-oppmuntrende! Håper det går like bra for oss!

Har du det bra, da? Hvor mange uker er du på vei?

Skrevet

Hei Leieboer søkes snarest!

Det er åtte uker til vi mannen skal avlegge neste prøve... Satser på at de neste 8-9 ukene flyr avgårde!!!

Kos dere i ventetiden!! ;)

Skrevet

Tusen takk skal du ha:)

Vi føler oss veldig heldige, og er lykkelige og glade for tiden. Formen er kjempefin, så alt er bare helt flott. Jeg skal krysse fingrene for dere andre også, husk på at oddsene er gode for at det skal gå veien! Jeg heier på dere:)

Skrevet

Tusen takk, du er veldig snill! Kos deg masse med gullet i magen din!!!

Skrevet

Hei Liza-76!

Vi har også vært i Haugesund. Dersom dere har mulighet for å komme til samtale på kort varsel, kan dere informere om det, jeg ringte dem jeg. Ikke lenge etterpå spurte de om vi kunne komme neste dag.

Opprinnelig, ifølge skrivet fra dem, var det 3 mnd, ventetid, men vi kom da inn etter ca. 11/2 mnd.

Lykke til! vi var veldige fornøyde med dem!! Ble gravid på 1. innsetting :o)

Skrevet

Hei!

Jeg stakk innom sykehuset for å snakke med dem og de hadde tid til samtale uken etter, fordi noen hadde meldt avbud....vi kom da til med en gang...fikk beskjed om å ringe dem etter samtalen når jeg fikk mens for da kunne jeg begynne på medisiner 20 dag mens.

Lykke til og få håpe dere kommer raskere til:-)

Skrevet

Hei Trulte80 og Hvite due!

Takk for svar! Hvis vi er så heldige som dere, kan vi kanskje komme til samtale før jul!!! Håpe, håpe....

Gratulerer så masse, Trulte80! Så bra med klaff på første forsøk!

Hvor i prosessen er dere da, Hvite due? Venter du på mens?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...