Sunniva78 har to små Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Vi var på sykehuset der vi bor i dag, stilte opp som frivillige på et kurs for fysioterapauter. De skulle observere barn med normal motorisk utvikling, for å kunne smmenligne når de skal arbeide med barn som trenger litt ekstra hjelp. Vel, vi var inne på et rom, rundt satt 15 fysiot, og det var to spesialister fra London. Gutten vår har stått i krabbestilling i snart 2 mnd, men har hittil bare ålt seg frem. Plutselig kryper han bort til en leke, og den ene spes spør når han begynte å krabbe. Og fortumlet svarte jeg- eh, i dag! Jeg så sikkert ganske paff ut, for alle begynte å le... Hehe. Så nå får vi det vel ENDA mer travelt i heimen:-) Artig.
Jewel m/jente får gutt Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Hehe. Grattis med en krabber! Det blir mer og passe på nå ja. Snuppa har krabba i vel 2 uker nå, og har nå begynt og reise seg etter møbler. Må passe godt på for balansen er ikke helt med, og det er langt ned når hun detter bakover.
Sunniva78 har to små Skrevet 3. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2008 Huff ja, det blir noen fall hver dag her også. Reiser seg opp overalt, og balansen er det så som så med! Og har ikke skjønt helt hvordan han skal sette seg ned igjen, så han står og hyler når han er sliten... Heldigvis klarer jeg å ta imot de fleste fallene, men noen ganger får bakhodet seg en liten smell...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå