Gå til innhold

Når forvente symptomer etter innsetting?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ha jo trodd å gjort regning med at fra ca 1 uke etter innsetting kan man begynne å kjenne/får symptomer?

Er dette rett? eller får man det tidligere????+

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen får tidligere, mens noen får ikke i det hele tatt. Og noen får symptomer selv om ikke de er gravide fordi bivirkningene på progesteronstøtten kan være like gravidsymptomer.

Det beste er å la være å bry seg med symptomer/ikke symptomer. Jeg blir iallfall gal av det. Alt står og faller på testen.

Skrevet

Jeg har ikke vært plaget med noe symptomer under medisineringen... men nå i ettermiddag ble jeg forferdelig kvalm og stikking i puppene... dette fikk jeg sist gang jeg var gravid igjen. Har spist eple nå for å bli kvitt kvalmen.

MEN jeg skjønner ikke at dette kan være symptomer allerede???? derfor jeg bare ble noe tullerusk her :S

Skrevet

Hvis det ikke er lenge siden du har hatt uttaket kan stikkingen i puppene komme av el-sprøyta. Den sitter i opptil 10 dager. Kvalmen kan være tilfeldig eller bivirkninger av hormonene. Egget fester seg ca 110 timer fra eller til etter innsettingen, så "symptomer" før det har festet seg er nok bare bivirkninger.

Og som det blir sagt er det mange som ikke har bivirkninger selvom de er gravide, og noen som merker Alt selvom de ikke er gravide.

Jeg har hatt to negative icsi, og første gangen trodde jeg at jeg kjente symptomer på graviditet. Andre gangen "viste" jeg det ikke ville gå.

Mens på tredje icsi kjente jeg symptomer som stikkinger i livmorområdet, trøtthet, hetetokter allerede fra rugedag 7 ca som jeg ikke hadde på de to første forsøkene.

Lykke til:)

Skrevet

har hatt fryse forsøk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...