Gjest Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Det heter nemlig kjærestens mormor til andre fornavn, og han kunne gjerne tenke seg å bruke det om det er jente jeg bærer på
Gjest Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 og hvilken stavemåte er evt. finest? Kaisa, Kajsa, Cajsa, Caisa?
sonne Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Jeg synes Cajsa er kjempefint, men ville skrevet Kajsa
prebs Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Det er et koselig navn: ) Jeg ville også skrevet Kajsa!
Gjest Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Jeg liker det bedre og bedre :-) Er litt i tvil om vi evt. vil skrive Cajsa/Kajsa OM vi får jente og OM vi velger dette navnet :-) Noen med forslag til mellomnavn? (Ava M. har to etternavn, ********-**********, (mitt og kjæresten min sitt, i bindestrek).Men jeg har så lyst til å bruke min mors pikenavn på en eventuell neste jente, derfor er vi ikke sikre på om dette ville blitt for mye (bare eksempel i dette tilfelle, ikke hennes pikenavn): Cajsa + *andre fornavn som ikke er bestemt* + Cröger ("min mors pikenavn" - later vi som) + etternavnet ********-**********? Blir dette for langt? Og bør vi da droppe andre fornavn om vi evt. går for Cajsa? Litt hekta? Jeg? :-p
Baby<3 Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 man skal jo ikke si hele navnet sitt hver dag. jeg syns også Kajsa er finest skrevet. Kajsa Malene Kajsa Marie Kajsa Ailin Kajsa Louise Kajsa Eline
Gjest Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 Ja, da dropper du andre fornavn. Koselig å bruke din mors pikenavn, men ungen må slippe altfor mange navn!
Vannmann35 Skrevet 4. september 2008 #9 Skrevet 4. september 2008 Helt ok navn, koselig med oppkalling :-) Ville skrevet det slik. Kaisa blir alt for hardt synes jeg...
Tieran Skrevet 6. september 2008 #13 Skrevet 6. september 2008 Liker Kajsa godt, skrevet slik ;D (Synd ikke sambo er enig..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå