Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det heter nemlig kjærestens mormor til andre fornavn, og han kunne gjerne tenke seg å bruke det om det er jente jeg bærer på :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og hvilken stavemåte er evt. finest? Kaisa, Kajsa, Cajsa, Caisa?

Skrevet

Jeg synes Cajsa er kjempefint, men ville skrevet Kajsa

Skrevet

Det er et koselig navn: )

Jeg ville også skrevet Kajsa!

Skrevet

Jeg liker det bedre og bedre :-) Er litt i tvil om vi evt. vil skrive Cajsa/Kajsa OM vi får jente og OM vi velger dette navnet :-)

Noen med forslag til mellomnavn?

(Ava M. har to etternavn, ********-**********, (mitt og kjæresten min sitt, i bindestrek).Men jeg har så lyst til å bruke min mors pikenavn på en eventuell neste jente, derfor er vi ikke sikre på om dette ville blitt for mye (bare eksempel i dette tilfelle, ikke hennes pikenavn): Cajsa + *andre fornavn som ikke er bestemt* + Cröger ("min mors pikenavn" - later vi som) + etternavnet ********-**********? Blir dette for langt? Og bør vi da droppe andre fornavn om vi evt. går for Cajsa? Litt hekta? Jeg? :-p

Skrevet

man skal jo ikke si hele navnet sitt hver dag. jeg syns også Kajsa er finest skrevet.

Kajsa Malene

Kajsa Marie

Kajsa Ailin

Kajsa Louise

Kajsa Eline

Skrevet

Ja, da dropper du andre fornavn. Koselig å bruke din mors pikenavn, men ungen må slippe altfor mange navn!

Skrevet

Helt ok navn, koselig med oppkalling :-) Ville skrevet det slik. Kaisa blir alt for hardt synes jeg...

Skrevet

Liker Kajsa godt, skrevet slik ;D

(Synd ikke sambo er enig..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...