VilVilVilVil Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Hei! Både jordmor og hs har sagt til meg at så lenge jeg fullammer og babyen er under 6mnd er det like sikker prevensjon som p-piller. Så vi stoler på det vi... Men så ser jeg at folk planlegger å bli gravid igjen når mini er 3mnd. Ammer dere ikke da? Eller er det bare tull at fullamming funker som prevensjon. Jeg vil ikke bli gravid igjen helt enda...
Gjest Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Legen sa til meg at jeg ikke måtte finne på å bruke amming som prevansjon...Så jeg bruker Cerazette
lille er født:) Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 jeg har også fått samme beskjed som deg, amming funker som prevensjon. men så sa legen at det måtte jeg ikke finne på å stole på.. så har fått minipiller, men vet ikke hvem jeg skal tro på.
trebarnsmamma84 Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Vesle Emil er eit svar på at full amming ikkje er sikker prevensjon....
rosami Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Jeg fikk mensen 1 mnd etter fødselen, og har hatt den regelmessig siden.....og jeg fullammer, han får 6-7 ganger om dagen, og jeg er oppe 2-3 ganger hver natt! Så altså, du kan være fruktbar før du aner ordet av det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå