fødte på termin 5/5 Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Hei, jeg har en datter på fire mnd. Hun veier nå 8270 g., mer en øverste kurve vekta på gutter. Bør jeg bekymre meg? Hun får mest mme grunnet at hun ikke vil ha pupp. Hun spiser ennå hver tredde time både dag og natt. Noen tanker eller råd om hva som er riktig. Jeg vet at alt er riktig når det gjelder vekt, men denne jenta er stor. hun er også 66 cm lang. Takker for tanker
Gjest Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Har gutt, på 4 mnd. kontrollen var han 8,9 og 69. Tror de sier at rundt året er det ca 0,5 kg forskjell på gutt/jente. Ville ikke bekymret meg! Kommer jo an på hvor stor hun var når hun ble født også. De ville jo sagt noe på HS om det var ille...
fødte på termin 5/5 Skrevet 3. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2008 hun var 3910 g. De sa ikke noe på hs, de kom bare med bemerkninger som"dette er en stor jente ja, ha ha ha". Det er sikkert derfor jeg tenker på det. Takk for svar.
081013 Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 jenten min er nå 4,5 mnd og etter veiing her hjemme ser jeg at hun er 9,1 kg....hun var 8,8 kg og 66 cm lang da hun var 4 mnd. helsesøster sier at hun ser helt flott ut, følger sin kurve og ikke minst hun er sunn, frisk og i godt humør. jenten min ble ammet/mme frem til hun var 6 uker, etter det har det kun vært mme. dette er en av grunnene til at hun er så tung, vi kan ikke gjøre noe med at de er store,en kan ikke "slanke" babyer. vi skal være glad for at de spiser;det er verre for de som ikke får mat i sine små. og så har jeg hørt at ; store babyer er smartere he he..(må jo ta med oss alt det positive vi kan)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå