Alvepia *happy mum* Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Vært artig å hold øye med dere andre. . . . .
*sommer* Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Hei Jeg fikk satt inn to firedelte egg med god kvalitet i dag :-)
Alvepia *happy mum* Skrevet 3. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2008 fikk satt inn 2 perfekte egg i går
Kanskje i år? Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Fikk tilbake 2 fine gullegg i dag(4- delte) med super kvalitet i dag!
donald Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Heisann, Jeg fikk også satt tilbake 2 egg idag. Det ble ingen på frys til tross for 16 egg hvorav 7 befruktede. Statistisk sett skal nok noen av oss lykkes denne gang. Det er bare å vente og senke skuldrene.
Alvepia *happy mum* Skrevet 3. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2008 Så artig da Jepp denne gang ska vi lykkes Blir spennende å se fremover Krysser alt jeg kan for alle
Kine71 Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 Jeg fikk ut 12 egg i dag og håper det blir 1 til innsett på fredag. Forrige gang ville ingen av mine 8 dele seg, så nå blir det noen spennende dager. Lykke til som rugere jenter!
Grom-jinta Skrevet 3. september 2008 #8 Skrevet 3. september 2008 Hei! Jeg skal ha uttak i morgen, og forhåpentligvis innsetting på lørdag... Godt å høre at det gikk så bra med dere som fikk satt inn (perfekte!) egg i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå