Gå til innhold

kommer mest sansyndlig til å begynne i barnehagen når ho er ni mnd noen med erfarin.

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt på skole.

Pappa skal være hjemme til 12 jan og da er snuppa 9 mnd.

Vi har søk bh plass fra 1 jan enten blir det det eller så kommer ho til å være hos bestemor og bestefar.

Noen som vil dele erfarin evt gi meg råd.

Fortsetter under...

Junior begynte da han var 8 mnd. Syns egentlig det var altfor tidlig, men hadde ikke noe valg. Men gikk kjempebra! Ble skikkelig maskot i barnehagen, alle styrte og ordnet med ham, og de større barna passet så godt på... Jeg var student, så hadde mulighet til å bruke laaang tid på tilvenning da, og hadde korte dager... Så for oss gikk det veldig greit :)

Sønnen min begynte da han var 9,5 mnd. Begynte i familiebarnehage med 10 barn. Det gikk greit etterhvert, men var litt tøft de første 2-3 ukene..men tror ikk edet hadde vært bedre om han var over året liksom..Og var ikke veldig ille heller. Husker jeg syntes det var fælt siden han ikke kunne krabbe ordentlig engang. Men det gikk veldig fint altså og han ble fort trygg. Tror det er fordel med små barnehager eller avd slik at det ikke er for mange å forholde seg til. Han var veldig knyttet til hun ene som jobber der, så det var kanskje det største problemet, for hvis hun ble syk f.eks ble det litt tøft. Men alt i alt gikk det over all forventning og vi følte ikke så mye på det..ikke mer enn alle må regne med uansett alder liksom.. Men jeg hadde fri to dager i uka så det var jeg veldig glad for. I tillegg til at han ikke måtte være der fra 7-17 men hadde kortere dager fordi det ordna seg sånn pga våre arbeidstider. Ikke bekynmre deg, det går nok veldig fint:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...