Gå til innhold

vasking av tøy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har ikke noe å si, det eneste er vel at de kan krympe litt hvis det ikke er anbefalt å tromle på vaskerådet. Det jeg husker at jeg gjorde førrige gang da jeg ventet dattern min var at jeg vasket tøyet før bruk for å bli kvitt overflødige kemikalier som kan finnes på tøyet, vet ikke om det rådet fortsatt gjelder.

En venninne til meg kjøpte "startgarderoben" i strl 50. Hun vasket alle klærne før dattern hennes blev født, som var 53 cm ved fødseln, hun fikk ikke brukt de for de var alt for små og siden hun hade tatt av lappene og vasket alle klærne så fikk hun ikke byttet de heller. Noe å tenke på før en vasker ALLE klærne....

jeg vasket ikke alle klærne i starten, men hun fikk etter en stund utslett av nye uvaskete klær, så nå gjør jeg det alltid.

Vi kjøpte nesten ingenting på forhånd sist, bare noen få bodyer, en pysj, sokker og lue. Det var mer enn nok til babyen kom, og vi visste kjønn og str. Pappaen kjøpte en del mens vi var på sykehuset og så strømmet det på med klær fra alle kanter.

Mitt råd er kjøp noen få klær, vask de og vent med resten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...