Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg begynt på spray..27..har ingen bivirkninger..foruten litt hyperaktivitet..he he..er vel litt utolmodig av natur.Jeg er stadig inne for å se hvordan det går med dere..Skal begynne med sprøyter 17 men skal ikke på ultralyd før 26,er ikke det lenge å gå uten å få ultralyd ..skal ta 150..puregon.Dette er min første gang og jeg gleder meg ..skrekkblandet fryd..men har hatt en ma i uke 12 2007..ble først skjekket i mai i år og det er nok meg som er problemet.lykke til til alle sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg!

Ser det er ulik praksis ang UL under IVF-forsøk. Jeg har på begge mine forsøk hatt UL-kontroll før oppstart med sprøytene. Og for min del har det vært bra pga at jeg har hatt cyster på eggstokkene begge gangene. Legen mener at det kan komme av Suprecur (bivirkning der er nemlig cyster). Og begge gangene har det endt med en uke ekstra spray før oppstart med sprøytene.

Hvilken klinikk hører du til? Jeg er på Rikshospitalet.

Lykke til med forsøket ditt :)

Skrevet

He he du hadde vært her alt..fint med svar ..skal ordne det jeg..sånn i tilfelle ..vil ikke at det skal bli avbrutt før jeg får begyn..det hadde vært surt..jeg skal til porsgrunn.spennende....

Skrevet

Det legen sa til meg var at siden blodprøvene var helt fine, så produserer jo ikke disse cystene hormoner på egenhånd som kan ødelegge for forsøket. Men det kan være at de tar opp plass for egg som skal modnes (deriblant GULLEGGET vårt :) Hehe )

Skrevet

Ja ja ..lærer noe nytt hver dag ...for det der hadde ikke jeg tenkt på..har hatt litt små blødninger (sekret) nesten som spotting helt siden spray start..blitt litt bedre de siste dagene..har ringt porsgrunn og fikk beskjed om at hvis det fortsatte måtte jeg begynne neste syklus..lett for de å si det..Men så leste jeg på sidene til en annen klinikk at dette kunne være rensking av eggstokkene og var ufalig så lenge ikke det var mengder av friskt blod..Håper du får gullegget ditt denne gangen..skal følge med..

Skrevet

Hei ninu`s:-)))

Med tanke på cyster kan UL før sprøytestart anbefales. Mitt første forsøk startet jeg med godt mot. Kom til UL etter noen dager på sprøyter og hadde en stor cyste på 5 cm. Ble mye tårer og trodde jeg kom til å bli avbrutt, men de tappet den og 1 1/2 uke etter begynte jeg på sprøyter igjen. Men en mister verdifull tid. Hele greia ble mislykka den runden for de tok eggene for tidlig.

Satte inn 2 egg nå om fredag og denne gangen var jeg på UL før sprøytestart. Alt har gått bra til nå så håper videre også.

Lykke til:-))))

Skrevet

takk for svar..bestiller meg en time privat..klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...