Gå til innhold

Hvor mange nøkler burde man ha fått lov til å ha på nøkkelknipe?

Anbefalte innlegg

Er overrasket over evnen mennesker har til å fylle denne med nøkler.

Nå går jeg ikke vansligvis rundt å bemerker dette, men enkelte rundt meg har noen ekstreme nøkkelkniper og spør du vet de ikke hva halvparten er til.

Hvor mange nøkler har du hengende på ditt?

Fortsetter under...

to forskjellige bilnøkler, husnøkkel, nøkkel til mamma og pappa sitt hus, nøkkel til jobb, sånn handlevogntier, kodesaken til nettbanken. Og halvparten henger på en carabinkrok så jeg enkelt kan dele det i to.

Jeg har to nøkler på det knippet jeg bruker til vanlig. Ellers har jeg to andre liggende hjemme. Det ene til foreldrene mine sitt hus(2 nøkler) og ett til foreldrene mine sitt syden hus(3 nøkler). Trenger ikke de to siste til vanlig så går ikke rundt med de.

Gjest Zima *pergo*

Huff jeg har altfor mange nøkler..

1 par til svigerbesteforeldrenes leilighet hvor de bor, inngangsnøkkel, overlås og nederlåsen her hos oss, postnøkkel, vaskekjellernøkkel til låsen der, bodnøkkelen til kjøleboden, nøkkelen til utstyrsboden, nøkkel til verandadøren, nøkkel til en venninnes hus(fire nøkler), nøkkel til bilen (!?) til svigerbesteforeldre.. Arhh.. Også jo, nøkkel til jobben til mannen min! Haha. LITT mange. Dessuten henger nettbankkortet mitt på også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...