Gå til innhold

Kristiansandsområdet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

er det noen fra Kristiansand/omegn her? Når har dere termin?

Jeg har foreløpig termin 22. januar, regner med den blir forskjøvet en ukes tid når jeg skal på UL neste uke...

Bor i Vågsbygd:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke akkurat Kristiansand, men Arendal......

Termin 16.januar...

Skrevet

Kristiansand her!! Nærmere bestemt Hånes.

Venter nr 2. Termin 1.januar.

Skrevet

Hei hei

Kristiansand her også :)

Termin 13. januar.

Førstemann er gutt!

Skrevet

Hei.

Har termin 27. januar og får en gutt.

Bor i Kvaderaturen.

Det er satt opp BIM-treff på Kjesk mandag 6. oktober. Tror det var klokka åtte.

Håper vi ses. ;-)

Skrevet

hei,

jeg bor i Søgne/Langenes og har termin foreløpig 11 februar, men har på følelsen den blir litt før..skal på UL 15sept, så da håper jeg på å få et nytt klarere svar... Er i uke 18 og venter nr 2 jeg også:D

Skrevet

jeg er ny i området, er nylig tilflyttet og lurer på å dra på et sånn bim treff.. er det kun for mammaene, eller er det meningen fedre kan bli med også.. vet du hva som skjer på dette møtet.. hvor lenge det varer osv..

Skrevet

Er bortreist da:-( Ellers hadde jeg så klart stilt! Har ikke vært på BIM-treff før, men kunne godt tenke meg det om det passer en gang snart.

Kos dere!

Skrevet

Hei.

Har ikke vært på BIM-treff før jeg heller. Men du kan jo spørre på siden BIM-treff Vest-Agder på linken som gjelder møte 6.oktober. Noen der har sikkert vært på treff før.

• 2 uker senere...
Skrevet

synes bare dettte var så vittig, vi har termin samme dag og vi venter også en gutt! hehe, vi bor litt på landet;) men jeg skal da klare å komme ned til byen på treff:) er helt alene her nede som gravid, kommer fra tønsberg å det er der vennindene mine er med babyer:) så kjempe å treffe andre:)

Skrevet

Jeg har termin 15 april, og bor i voiebyen.

Har en gutt på snart 20 månder fra før.

Skrevet

Jeg bor på nedre Slettheia (bak Karuss), men har bodd i Voiebyen før.

Venter en gutt jeg også:-)

Skrevet

har termin 1 januar. har ikke barn fra før. just flyttet til øya.. off.. er fryktelig sjenert da.. så jeg må jo nesten bare tenke på det..

Skrevet

Søgne/Langenes her:D Har termin 10feb, men litt usikke rpå om h*n ikke kommer før den dato=)

Skrevet

Kristiansand/Søm her! Har termin 29 Januar, og venter gutt denne gangen:) Utrolig fornøyd!

Har ei lita snuppe luppe på 19 mnd som er lykkelig uviten om en kommende lille bror. Men håper det skal gå smerte fritt..heh..

Skrevet

Hei Avokado.

Leste denne melding og måtte bare sende deg en hilsen da jeg også bor på Hånes og har trenin 1 januar, venter mitt 3 barn en liten gutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...