Lovemelikeyoudo Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 fikk jeg en liten blødning jeg trodde var mensen (rart siden det bare er 20 dager siden sist mens), blør ikke nå. Kan det være festeblødning?? skal vel litt til for å bli gravid på ET forsøk??
Sivalur Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Det går helt fint å bli gravid på ett forsøk (skal igrunnen ikke mere til..) og det kan fint ha vært festeblødning ja. Du får ta en test...
susemor-3 små Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Det er fullt mulig å bli gravid på første forsøk. Egget er modent i et døgn, så det er fullt mulig du er gravid, og at dette var en festeblødning.
Lovemelikeyoudo Skrevet 3. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2008 Men jeg trodde kanskje ikke sånn kalkulator var så nøyakig og at jeg kanskje hadde bomma på en eller to dag...?? men det kan vel ikke vises ennå om jeg er gravid, på test?
susemor-3 små Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Vent med å teste til dagen du venter mensen. Da bør det i hvert fall slå ut.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Bevisset at det er nok med sex en gang på 1 mnd ligger på gulvet her å spreller nå. Hadde sex bare en gang i juli i fjor og resultatet er nå 4,5 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå