Den lille blå smurfen Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Her sover jenta fra 22-22.30 til 9-10 om morgenen uten mat, så hender det hun har en halv time før neste måltid ca13 men etter maten sover hun til 18-19. Så har hun en dupp på en halv time va 19, før det er kveld igjen ca 22. Tror hun sover forholdsvis mye? Men så lenge det er dette hun vil gjør jeg ikke noe med det. Begynner å bli klar for litt tidligere kvlder, det er det eneste. Hvordan er deres?
tertilus Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Hva med å legge inn gradvis tidligere? Virker som vår gutt får bedre søvn når han legges tidligere. Det er i hvert fall vår erfaring. Sovner ca. kl. 19.30. Våkner rundt kl. 23 for å få litt mme. Sover da i ett strekk til kl. 06 - 07. Det er veldig tidlig for å oss, men som nevnt så fungerer dette bedre for vår gutt. På dagtid sover han ca. kl. 12 - 13.30 og en halvtimes tid rundt fire.
2hærligegutter Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Når er ikke gutten 6 mnd enda, men 5,5 Her er det oppmog hoppe ca 7:30 lur ca 9:30 igjen cakl 13 og siste fra 16-17 og natta tar vi mellom 19 og 19:30 Det hender jeg legger meg med minsten ved den første luren, ta legger jeg han i senga og så legger jeg meg i nabo senga. Det er litt mer rutine på ting nå som storebror har begynt på skolen og jeg må opp med han, og lillegutt har begynt å sove litt lengere lurer på ca 1,5 t av gangen. Men jeg syntes ihvertfall det er deilig å være ferdig med legging til 20:30 og ha resten av kvelden for oss selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå