lillebie på`n igjen Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 og fikk time uke 38, for å få resepter osv, så da er det ikke lenge til jeg er igang igjen. Skal nok ha kort regime med 75ie denne gangen, så starter vel opp med sprøyter rundt uke 39/40 :-) deilig å vite at vi skal igang igjen altså !!!! Vær litt deppa i det siste, mange fødsler på jobben og nygravide venninner, men i dag kan jeg smile stort igjen mens jeg venter ... :-) en fin dag til dere alle :-)
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Hei lillebie:-)))))) Dette var knallgode nyheter. Nå ble jeg kjempeglad:-))))))))) Dette blir jo kjempespennende. Før du vet ordet av det så er det kanskje deg som går rundt med stor mage mens andre er misunnelige. He he;-)))) Gleder meg til fortsettelsen. Du skal se alt går bra denne gangen. Ha en fin dag:-))))
lillebie på`n igjen Skrevet 3. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2008 jaaaa stor mage er sterkt ønsket her hehehe :-) hvordan går det med rugingen da ?? kjenner du noe enda??
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Det går veldig bra. Er i god form. Har hatt mye stikninger og murringer i magen, men regner med det er bivirkninger. Magen har vært litt hoven siden uttaket, men det er jo som forventet. Er veldig rolig og det overrasker meg litt. Nyter vel bare følelsen av å leve i håpet fram til dommen neste fredag. He he;-))) Gleder meg til å følge deg og heie. Blir veldig spennende:-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå