Gå til innhold

Flere som ikke har lagt på seg nevneverdig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er jo forskjellig når i svangerskapet folk legger på seg, jeg la på meg 30 kg i forrige svangerskap - og det er absolutt ikke noe å trakte etter. (Gikk ned 26 igjen så hadde litt ekstra nå ja)

Har vel lagt på meg et par kg til nå (er 12+5) og det er nok fordi jeg er sykemeldt og så tappa for energi at jeg beveger meg svært lite om dagen...

De kiloene du skal ha på kommer tidsnok :)

Annonse

Jeg er i uke 13+ og har ikke lagt på meg noe nevneverdig, kanskje 1 kg...

Har hatt dårlig matlyst, men prøver alikevel å spise jevnlig. Har funnet ut at jeg bare må spise de tingene som faller meg inn, for det er ikke noe som smaker det samme lengre.

Har f.eks ikke spist noe særlig potetgull i det siste, har ikke lyst på...og det var virkelig noe jeg lengtet etter når helga kom før jeg ble gravid. Tåler ikke lukten av stekt svinekjøtt, da blir jeg rett og slett kvalm! Har fått veldig smaken på druer da, det spiser jeg nesten en pakke av om dagen...hehe.

Jeg tror det er viktig å ikke spise mindre enn det man pleier, da blir man sikkert litt slapp og trett...for (heldigvis) så tar jo babyen det den skal ha uansett...så det er deg det går utover.

...og mye søvn! De fleste opplever at kvalmen kommer lettere når man er trøtt, og siden man trenger mer søvn enn vanlig er det sikkert lurt å legge inn en ettermiddagslur eller lengre nattesøvn hvis man har mulighet for det.

Jeg har heller ikke gått opp, snarere tvert imot..... gått ned 4 kg, ja har vært masse dårlig de siste 3 ukene men begynner å komme meg nå. (12+1)

Noen som kjenner noe, for det gjør jeg heller ikke, føler nada....ingen bulk ingenting.....er så redd for å ha mistet igjen!!

Har en fra før, men føles som om jeg aldri har vært gravid før, begynner helt på nytt liksom!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...