Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 ? Bare lurer. Begynt å tenke litt på nummer to, men er litt usikker på når enda. Vet jo at dette er individuelt, men hva har dere erfart?
trebarnsmamma84 Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 mellom mine 2 første er det 2 år og 2 mnd.....det er heilt super aldersforskjell...då kan dei leike godt i lag... mellom 2 og 3 er det 1 år og 2 mnd....nå veit eg ikkje korleis det blir når dei blir eldre, for mini er berre 2.5 mnd enda...men eg trur dei kjem til å leike seg godt i lag og... men som du seier detter er jo individuelt... kor gammel er første mann hjå deg no då??
❀Alle gode ting er 3❀ Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Jeg har to tette gutter (prøverør), en på 17 mnd og en på 10 uker. Synes for min del at disse to mnd har vært vanvittig slitsomme. Men så må jeg få sakt at vi har hatt kolikk, syk storebror, husflytting og barnehagestart oppå det hele.. Begyner å gå seg så smått til nå Rart hvor fort de vokser og hvor fort man glemmer alt slitet;) Leker faktisk med taken på enda en;) Meeen, det blir nok enda ei god stund til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå