Sunniva78 har to små Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Er så utrooolig spennende altså! Vet ikke hvor mye leker vi har til mini, men nesten ingenting slår en ledning..! Skal vel bli elektriker som sin far tenker jeg;-)
Jewel m/jente får gutt Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Samme her. Vi har to lamper med av og på brytere som ligger på gulvet. De er ekstra spennende. Og nå som hun krabber tar det to sek fra jeg har tatt henne bort, til hun er tilbake igjen. ;-)
PilleMille Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Ledninger ja, de får ikke ligge mye i fred! Vet ikke hvor mange ganger laptopen nesten har gått i bakke nå jeg, med ei hysterisk fornøyd lita snuppe som ligger på gulvet og har funnet en kjeeempefin kabel hun kan leke med. Tror jeg skal putte i sånne stikkontaktbeskyttere en av de nærmeste dagene, for hun syns de rare boksene akkurat i henes øyehøyde er veldig spennende å pirke på og hun har også dratt ut ledninger til lamper og slikt. Trøste og bære!
Sunniva78 har to små Skrevet 4. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2008 Er ikke stikkontaktene dine barnesikre fra før da..? Trodde alle kontakter var det nå jeg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå