Gå til innhold

gutten min legger seg selv på siden og sovner slik ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

viss jeg legger han tilbake så legger han seg bare tilbake på siden etter en stund, er det greit eller ?

han er snart 4.mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta mi har gjort det samme siden hun var 2 mnd gammel...fått beskjed av lege og hs om at det er bare å la ho sove på siden :)

Skrevet

HS (Vestre Aker) fortalte at sideleie er ok! Tror det er litt forskjellig som blir sagt om akkurat det. På sykehuset er det kun ryggleie som gjelder! Jeg legger min (3 uker) i sideleie av og til, men snur etter en stund..

Skrevet

Gutten min ble faktisk lagt på siden ved et par tilfeller på sykehuset. Selv la jeg han på rygg, men så slet han litt med magen og sov dårlig, set også med å finne søvnen. Ved en tilfedighet la jeg han på siden og han sovnet som en stein, da var han vel ca 8 uker tror jeg.

Nå så liker han best og sovner fortere hvis jeg legger han på siden, men han ruller som regel over på rygg etterhvert. det som er risiko med å sove på siden er jo at de kan havne på magen, men hos meg har det aldri hvert noe problem. men jeg passer på så armen ikke ligger delvis bak ryggen for da er det lett å tippe over, så han ligger på skuldra med armen fremover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...