Plutselig blir vi visst 4!! Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Noen som vet om noe ålreit velling? Og hvordan gir dere dette?
UpsyDaisy Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Hei! Jeg laget velling av maisgrøten til Nestle, og gav på flaske. Gav MME da jeg ikke orket den pumpingen. Altså den mengden som står på pakken han kunne få av MME også trappet jeg opp mengden grøtpulver etter hvert. Begynte med en t-skje osv. På slutten (før han ville spise vanlig grøt) var jeg vel oppe i nesten full porsjon med grøtpulver. Da var han 5,5 mnd.
lille sprelle Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 tenkte jeg skulle kjøpe i sverige - der har man det visst i alle matbutikker. Kan gis på flaske er meg blitt fortalt.
*Hufsa-mamma* Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Semper heter den vellinga i sverige.....jeg har kjempe god erfaring med den fra før og venter på første forsyning nå...skal til svigersøs å hente i morgen:) bruker nestle som ei før her sa..på samme måte og det funker oxo bra da men tror Semper vellinga er bedre...og lettere å lage!!
polarn & pyrene Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Vi bruker Semper fra Sverige til storesøster og skal snart begynne til jr oxå. Det blandes ut med vann og gis på flaske.
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Er den lavlaktose maisvellinga til Nestle ok å bruke? Står at den er for sarte mager, men har det noe å si??
Gjest Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 Var i Sverige og skulle kjøpe den velligen forje uke, men alt jeg kom over var fra 6 mnd ? Bruker nestle sin maisgrøtpulver nå og blander litt av denne i mm på kvelden, det slurper han i seg.
Labambie Skrevet 3. september 2008 #8 Skrevet 3. september 2008 Drar over til Sverige å kjøper velling.. Fra Nestlè. Mild havrevelling og mild majsvelling. Kjøper ferdigblandet på små gule kartonger, er det mest geniale jeg foreløpig har vært borti når det gjelder babymat.
Tredje barn på vei Skrevet 3. september 2008 #9 Skrevet 3. september 2008 Jeg oxo pleier å kjøpe velling i sverige.. Sønnen min fikk velling til han var over 2 år... Men jeg var i danmark nå og der fikk vi tak i velling fra 4 mnd.. Maisvelling med banan og pæresmak.. Lille snuppa her elsker en... God jeg hamstra litt med den=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå