Zitro Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Ikke hver dag, men de gangene jeg går så blir det mellom 30-60 minutter. Mest 30 minutters turer...
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Prøver og gå hver dag, men er ikke alltid det blir noe av.... Men de dagene jeg går så går jeg i ca 30 - 60 min:)
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Er ute å går stortsett hver dag. Godt med litt frisk luft både for liten og stor. Går alt fra 10 min til flere timer (søndagstur), men stortsett er det ca en halv time.
Axus' girlfriend Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 ja, har ingen andre muligheter til å la tuppa sove ute (bor i blokk). synes hun fortjener frisk luft hver dag - og ikke minst, jeg tar ikke skade av det selv:) har en runde som tar 60 min, mens andre dager blir detr bygåing på flere timer. I tillegg har jeg en 30-minutters sover, så i håp om at hun skal sove litt lengre så er jeg ute å triller (funker jo av og til:)
081013 Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 vi er ute på tur hver dag. synes at dagene blir så lange uten, og det er vanskeligere å aktivisere henne inne hele dagen. ER mammaen i det late hjørnet, blir det en liten tur på 30 min, men til vanlig blir det alt fra 1-3 timer.
Ninemi Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 Går stort sett hver dag ja. Som regel rundt 1 time.
Labambie Skrevet 3. september 2008 #8 Skrevet 3. september 2008 Så lenge det er vær til det og vi er i form, så gjør vi det. Gidder ikke dra meg ut i pøsende regn, da har vi det mer koselig å leke inne.. Men blir sånn 30-60 min om dagen..
aya75 Skrevet 3. september 2008 #9 Skrevet 3. september 2008 Jeg GÅR med vågna ca 1-2timer hver dag, men er ofte ute i flere timer. (ca1-4timer) Sitter i park, cafe, besøker jobb (jobber i bhg...så greit å treffe litt barn:) /venninner/familie, handler o.s.v..
anette&tutta mari :) Skrevet 3. september 2008 #10 Skrevet 3. september 2008 prøver å gå hver dag ja, og har fått det til også har faktisk ikke regnet noen gang når jeg skal gå tur - på 6 uker, bank i bordet:D Går som regel minst en halvtime, men som regel litt over en time. Går til og fra Vestby sentrum som tar ca 35min hver vei. Er alltid noe å gjøre; handle, hente pakker, dra på helsestasjonen, dra på cafè. Og hun elsker å sove i vogna ut på tur, hun sovner bare jeg legger henne nedi. Og så er jo frisk luft godt for begge to, pluss at jeg får trim!
Slæsh84 Skrevet 3. september 2008 #11 Skrevet 3. september 2008 Hei. Prøver å gå nesten hver dag,men sliter enda med bekkenet,så jeg går bare ca 30min siden bekkent streiker. Men så går jeg på Pilates en gang i uka,å "ny mor" som er trim med baby.. Da har vi babyene våre med oss.
kajfla Skrevet 3. september 2008 #12 Skrevet 3. september 2008 Ja er ute å går hver dag, men går ikke like langt hver gang. Alt fra 10 min til noen timer. Deilig med frisk luft.
Nordhagenjentene :) Skrevet 3. september 2008 #13 Skrevet 3. september 2008 Nix... Jeg er ingen turgåer, så det sitter litt langt inne. Men innimellom er jeg veldig flink! Har en runde jeg går, den tar 40 minutter. Men vi sitter ikke inne hver dag hele dagen da, vi er ute av huset, enten på besøk, på kafé, på butikken og da går vi gjerne litt i sentrum. Men vanlige turer blir det ikke hver dag.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 3. september 2008 #14 Skrevet 3. september 2008 prøver å gå tur hver dag.. Bor på hedmarken.. så er mye turmuligheter.. selvom jeg langt i fra er no turgåer egentlig:D:D så kanskje 4 ganger i uka.. 1 lang om dagen..
skatten kom i mai :) Skrevet 3. september 2008 #15 Skrevet 3. september 2008 har blitt mye flinkere nå som kolikken er borte å overskuddet har begynt å komme litt tilbake cirka 1 - 2 timer... prøver å gå hver hver dag så sant været ikke er helt gale..
Sunniva78 har to små Skrevet 3. september 2008 #16 Skrevet 3. september 2008 Var ute og trillet hver dag før, nå hender det at vi har noen hjemmedager. Mini sover like godt i vogna på verandaen, så han får jo frisk luft uansett. Men godt å komme seg ut, helt klart!
Mamma med spire Skrevet 3. september 2008 #17 Skrevet 3. september 2008 vi triller hver dag!! blir mellom 2 og 3 timer! syns det er godt å gå, å ikke minst komme seg ut i frisk luft! når jeg triller så er det også den lengste luren gutten min har om dagen så jeg mener også at han trenger den:)
Line_78 Skrevet 3. september 2008 #18 Skrevet 3. september 2008 Blir jo minst to trilleturer de fleste hverdager da, for å levere og hente storebroren i barnehage :-) Det er ikke så langt da, ca en kilometer hver vei (så blir 4 kilometer om dagen der). I tillegg triller jeg noen dager videre fra barnehagen om morgenen for å få en lengre tur, og noen dager triller jeg en tur i løpet av dagen eller vi triller tur sammen hele familien på ettermiddagen. De dagene storebror er hjemme med oss blir det bare korte turer da, siden han går selv. Blir vanligvis en familietrilletur i løpet av helga også.
mai mammaen til to Skrevet 3. september 2008 #19 Skrevet 3. september 2008 ja går hver dag... vi må følge og hente eldste i barnehagen. vi er vel ute å går rundt en 30-40 min hver gang.. i tillegg så pleier jeg nå å gå en times tur når jeg har levert henne... ofte lenger og.. så blir ofte 2-3 timer vi går tur på en dag...
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 3. september 2008 #20 Skrevet 3. september 2008 Nå har vi bare vært hjemme fra sykehuset en uke, men har gått tur hver dag, utenom en dag da det pøsregnet her. Har stort sett blitt til og fra senteret og litt til, så ca 30-60 min pr tur. Og masse trasking på senteret da, men det innebærer jo ikke frisk luft. Deilig å få beveget seg litt, er fremdeles noen kilo som skal av til jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå